نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

بازی Warhammer: Vermintide 2 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید شد

استودیو فت‌شارک امروز رسما تایید کرد که بازی Warhammer: Vermintide 2 در کنار پی‌سی، برای کنسول‌ها نیز منتشر می‌شود.

بازی Warhammer: Vermintide 2 ماه گذشته رسما توسط استودیو فت شارک معرفی شد و پس از مدتی نیز شاهد انتشار یک ویدیو از گیم‌پلی بازی بودیم. Warhammer: Vermintide 2 دنباله نسخه اول این سری است و در آن شاهد سیستم مبارزات بهتر، بخش داستانی جذاب و همچنین تجربه Co-Op غنی‌تر خواهیم بود. در حالی که پیش از این شایعه‌هایی مبنی بر انتشار این بازی برای کنسول‌ها به گوش می‌رسید، امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، Fatshark رسما این مساله را تایید کرد.

به طور دقیق‌تر، بازی Warhammer: Vermintide 2 علاوه بر کامپیوتر برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد. مارتین والند، رییس استودیو فت‌شارک، در این مورد گفت:

باید بگویم که شایعه‌های مرتبط با نسخه کنسولی Warhammer: Vermintide 2 درست بودند و ما رسما نسخه‌های PS4 و Xbox One بازی را تایید می‌کنیم.

نسخه پی‌سی بازی Warhammer: Vermintide 2 قرار است در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ منتشر شود. با این حال نسخه‌های کنسولی هنوز تاریخ انتشار تقریبی هم ندارند و احتمالا با فاصله چند ماهه نسبت به نسخه پی‌سی منتشر خواهند شد. پیش‌فروش نسخه پی‌سی بازی اکنون آغاز شده، اما این امکان برای نسخه‌های کنسولی از سال ۲۰۱۸ فراهم خواهد شد.

استودیو فت‌شارک همچنین ضمن تایید عرضه Warhammer: Vermintide 2 برای کنسول‌ها، اعلام کرد که امروز آپدیت مخصوص ایکس باکس وان ایکس بازی Warhammer: Vermintide نیز منتشر شده که پشتیبانی از رزولوشن 4K واقعی، سایه‌های بهتر و نرخ فریم بالاتر را برای آن به ارمغان می‌آورد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده