نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

اولین تریلر گیم پلی بازی Warhammer: Vermintide 2 منتشر شد

بازی Warhammer: Vermintide 2 چندی پیش معرفی شد و حال شاهد انتشار اولین تریلر این بازی هستیم.

Warhammer: Vermintide یک بازی چندنفره محصول کمپانی فت‌شارک بود که مورد استقبال خیلی خوب گیمر‌ها هم قرار گرفت. چندی پیش این استودیو از دنباله این بازی با نام Warhammer: Vermintide 2 رونمایی کرد و حال اولین تریلر از گیم‌پلی این بازی منتشر و اطلاعات جدیدی در رابطه با آن ارائه شده است. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

طبق اعلام سازندگان، Warhammer: Vermintide 2 از هر نظر بزرگ‌تر و بهتر از قسمت قبل خواهد بود. در این نسخه شاهد حالت Co-Op چهارنفره، سیستم مبارزات بهتر و طبیعی‌تر، پنج قهرمان، ۱۵ مسیر مختلف در بخش داستانی، سیستم لوت و ارتقای شخصیت کامل‌تر، دشمنان، مکان‌ها و سلاح‌های جدید، سرور‌های اختصاصی و همچنین پشتیبانی از ماد خواهیم بود. 

در صورتی که به تجربه این بازی پیش از انتشار علاقه دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی آن در نسخه بتا ثبت‌نام کنید. انتظار می‌رود ویژگی‌های جدید بازی، Warhammer: Vermintide 2 را به تجربه بهتری نسبت به نسخه قبلی تبدیل کنند. برای مثال سیستم لوت جدید در پایان هر مرحله سلاح‌ها و آیتم‌های مختلفی را به گیمر خواهد داد. یا مسیر‌های مختلف بخش داستانی بازی، هریک ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی را در اختیار گیمر قرار خواهند داد. محیط‌های جدید Warhammer: Vermintide 2 نیز قرار است در منطقه Helmgart باشند. 

Warhammer: Vermintide 2 قرار است در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ برای پی‌سی منتشر شود و پس از آن برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده