// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

بازی Grim Fandango: Remastered را به رایگان تجربه کنید

کاربران GOG می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه، بازی Grim Fandango: Remastered را به رایگان دریافت کنند.

با فرا رسیدن تعطیلات سال نوی میلادی، فروشگاه‌های مختلف محصولات خود را با قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر از همیشه به فروش می‌رسانند. در این بین فروشگاه‌های دیجیتالی عرضه بازی‌های ویدیویی از جمله فروشگاه پلی استیشن نیز از این سنت پیروی کرده و بازی‌های مختلفی را شامل تخفیف‌های خود می‌کنند. فروشگاه GOG نیز یکی از این فروشگاه‌ها است که در کنار تخفیف، به کاربران خود بازی رایگان نیز هدیه می‌هد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کاربران فروشگاه مذکور می‌توانند بازی Grim Fandango: Remastered را بدون پرداخت هزینه دریافت کنند.

بازی Grim Fandango، محصول کمپانی LucasArts (لوکاس آرتز) و با کارگردانی تیم شفر، در سال ۱۹۹۸ عرضه شد. این بازی که همواره به‌عنوان یکی از بر‌ترین‌های تاریخ شناخته می‌شود، تاثیر بسزایی در آینده صنعت بازی‌های ویدیویی داشته است. نسخه ریمستر آن نیز با بهبود‌های گرافیکی شخصیت‌ها و تکسچر‌ها و ویژگی‌هایی همچون موسیقی که با ارکستر نواخته شده و تفسیر‌های کارگردان توسط استودیو Double Fine Productions (دابل فاین پروداکشنز) در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

برای استفاده از فرصت تجربه رایگان بازی Grim Fandango: Remastered که تا فردا امکان‌پذیر است، می‌توانید پس از مراجعه به صفحه اصلی فروشگاه GOG و کلیک روی دکمه Get for Free اقدام به دریافت بازی مذکور کنید. برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که دریافت بازی از صفحه اختصاصی آن در این فروشگاه با مشکل همراه است.

علاوه بر عرضه رایگان بازی Grim Fandango: Remastered، فروشگاه GOG قیمت بازی‌های متعددی را کاهش داده است. از بین این بازی‌ها می‌توان به The Witcher 3: Wild Hunt با قیمت ۲۰ دلار (قیمت اصلی: ۵۰ دلار)، Cuphead با قیمت ۱۷ دلار (قیمت اصلی: ۲۰ دلار) و Absolver با قیمت ۱۵ دلار (قیمت اصلی: ۳۰ دلار) اشاره کرد. برای اطلاع از دیگر بازی‌های قرار گرفته در تخفیف‌های زمستانه فروشگاه GOG می‌توانید به وب‌سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

فروشگاه GOG تنها فروشگاه عرضه بازی‌های ویدیویی به صورت دیجیتال نیست که برای فصل تعطیلات محصولات خود را با تخفیف در دسترس مخاطبین قرار خواهد داد. طبق گزارش‌های منتشر شده فروشگاه Steam به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های دیجیتالی، تخفیف‌های خود را از تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) آغاز خواهد کرد. با این حال فروشگاه GOG تا تاریخ ۲۶ دسامبر (۵ دی) همچنان تخفیف‌های خود را ادامه داده و بازی‌های بیشتری را شامل آن می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده