نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

حجم نسخه‌ ایکس باکس وان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds مشخص شد

نسخه‌ی ایکس باکس وان بازی PUBG امروز منتشر می‌شود و حجم آن از چیزی که فکرش را می‌کردید بسیار کمتر است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds امروز برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت. اگر این بازی چند نفره‌ موفق را پیش‌خرید کرده باشید، می‌توانید هم اکنون آن را دانلود کنید. با فراهم شدن امکان دانلود بازی، مشخص شده که حجم آن آنقدر‌ها هم که تصور می‌کردید زیاد نیست. حجم این بازی برای دانلود اولیه صرفا ۵.۲۴ گیگابایت است. البته مشخص نیست که آیا بروزرسانی روز اول برای بازی عرضه می‌شود تا حجم دانلود را بالاتر ببرد یا خیر.

بازی PUBG قرار است از طریق برنامه‌ی Game Preview روی پلتفرم ایکس باکس وان عرضه شود. این نسخه نیز همانند نسخه‌ی استیم بازی سی دلار قیمت خواهد داشت و صد البته درست همانند آن نسخه، هنوز کامل نیست و ممکن است باگ‌ها، مشکلات فنی و گلیچ‌های بسیاری داشته باشد. به همین خاطر مردم باید پیش از خرید بازی از این مشکلات آگاه باشند. دارندگان ایکس باکس وان همچنین می‌توانند در هنگام عرضه‌ی بازی روی این پلتفرم، آیتم‌هایی انحصاری را نیز برای کارکترهایشان تهیه کنند.

از دیگر اخباری که از این بازی به گوش‌مان رسیده می‌توان به نقشه‌ی جدید و بیابانی بازی یعنی Miramar اشاره کرد. نقشه‌ای که در طول مراسم The Game Awards امسال به طور کامل معرفی شد. بر خلاف نقشه‌ی فعلی بازی یعنی lush Erangel، در نقشه‌ی جدید بازیکنان به مناطق صنعتی، شهرهای ساحلی و بیابان‌های گرم و خشکی بر خواهند خورد که طبق گفته‌ی سازندگان به صورتی دراماتیک شیوه‌ی بازی گیمر‌ها را تغییر خواهد داد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده