نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

تاریخ عرضه‌ رسمی بازی Conan Exiles مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Conan Exiles که پیش از این به صورت دسترسی زودهنگام برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان در دسترس بود، مشخص شد.

کمپانی Funcom بالاخره تاریخ عرضه‌ی بازی اکشن جهان باز Conan Exiles را منتشر کرد. این بازی هم‌اکنون از طریق دسترسی زود‌هنگام برای پلتفرم‌ پی سی و از طریق سرویس Game Preview برای ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفته است اما عرضه‌ی رسمی بازی در سطح جهانی در هشتم ماه می سال ۲۰۱۸ (هجدهم اردیبهشت ۹۷) اتفاق می‌افتد. Funcom در تاریخ ذکر شده، این بازی را برای پلی استیشن 4 نیز عرضه خواهد کرد اما از آنجا که این کنسول سیستمی شبیه به Early Access و یا Game Preview ندارد صاحبان آن باید تا تاریخ رسمی عرضه‌ی بازی صبر کنند.

فانکام همچنین امروز تریلر جدیدی را برای بازی عرضه کرد تا رونمایی از تاریخ انتشار بازی را جشن بگیرد. این ویدئو برخی از محیط‌های باز و بسیار عظیم بازی را نشان می‌دهد. همچنین می‌توانیم برخی از هیولاها و جانوران ماورایی و عظیم‌الجثه‌ی بازی را نیز در این تریلر ملاقات کنیم که بدون شک دیدنشان در محیط‌هایی با این ابعاد تکان دهنده است. این تریلر همچنین بخشی از مکانیک‌های ساخت و ساز بازی را نیز نشان می‌دهد.

بازی Conan Exiles در هنگام عرضه‌ی رسمی‌اش روی پلتفرم پی سی قیمتی سی دلاری خواهد داشت. این قیمت دقیقا مقداری است که برای نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی روی استیم انتخاب شده است. البته این مبلغ روی کنسول‌ها پنجاه دلار است و نسخه‌ی Game Preview بازی روی ایکس باکس وان نیز در حال حاضر با همین بها به فروش می‌رسد. اگر شما بازی را به صورت دیجیتالی برای پی سی و یا ایکس باکس وان پیش خرید کنید، در هنگام عرضه‌ی بازی آیتم Conan's Royal Armor را دریافت خواهید کرد که طبیعتا دیگر بازیکنان از آن بی‌بهره هستند. البته امکان پیش‌خرید کردن بازی و دریافت جایزه‌ی مربوط به آن برای صاحبان پلی استیشن 4 نیز فراهم خواهد شد اما آن‌ها باید تا معرفی رسمی این نسخه و فراهم شدن امکان پیش‌خرید آن صبر کنند.

این بازی همچنین قرار است به صورت فیزیکی نیز عرضه شود. این نسخه‌ی فیزیکی به لطف همکاری سازنده با کمپانی صاحب مجموعه Saints Row یعنی Koch Media عرضه خواهد شد. شما هم‌اکنون می‌توانید نسخه‌ی Day One Edition بازی را نیز پیش‌خرید کنید. نسخه‌ای که در آن چیزهایی مانند نقشه‌ای پرینت شده از دنیای بازی و شمشیر مخصوص Conan's Atlantean را پیدا خواهید کرد. البته در کنار این نسخه، نسخه‌ی Collector's Edition بازی نیز معرفی شده است.

در این نسخه می‌توانید یک اکشن فیگور شش اینچی از شخصیت اصلی بازی نیز داشته باشید. اکشن فیگوری که بر اساس شکل و قیافه‌ی او در آخرین تریلر سینمایی Conan Exiles ساخته شده است. این نسخه همچنین کمیک‌بوکی را درون خود دارد که با همکاری Dark Horse تهیه شده. علاوه بر آن نیز مواردی مانند ساندترک‌ها، نقشه‌ی دنیای بازی، آرت‌بوک و محتویات دیجیتالی فراوان را می‌توانید در این نسخه پیدا کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی را نیز تماشا کنید:


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده