نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن ویتا بازی Papers Please اعلام شد

دارندگان کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا، طی هفته جاری قادر به تجربه بازی Papers, Please خواهند بود.

Papers, Please یکی از بازی‌های مستقل متفاوت چند سال اخیر است که اولین بار، در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر منتشر شد و تا به امروز برای iOS نیز منتشر شده است و البته سازنده آن از مدت‌ها پیش، نسخه پلی استیشن ویتا بازی را هم تایید کرده بود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار Papers, Please روی کنسول دستی سونی اعلام شده و علاقه‌مندان، خیلی زود قادر به تجربه آن خواهند بود.

به طور دقیق‌تر، بازی Papers Please دو روز دیگر در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) برای ویتا منتشر خواهد شد. بازی Papers, Please توسط شخصی به اسم لوکاس پوپ ساخته شد و پس از انتشار توانست جایزه‌های مختلفی هم دریافت کند. داستان این بازی در کشوری خیالی به نام آرستوتزکا روایت می‌شود و گیمر در نقش یک بازرس گذرنامه قرار می‌گیرد. با اینکه تاریخ انتشار نسخه ویتا بازی مشخص شده، اما سازنده آن هنوز اطلاعاتی از قیمت این نسخه منتشر نکرده است. نسخه پی‌سی این بازی در استیم ۱۰ دلار قیمت دارد و احتمالا نسخه ویتا نیز چنین قیمتی خواهد داشت.

زومجی پیش از این ساخته موفق لوکاس پوپ را بررسی کرده و به آن نمره ۸.۵ را داده است. خلاصه‌ای از بررسی بازی Papers, Please به شرح زیر است:

Papers, Please از آن دست بازی‌هایی نیست که توجه همه بازیکنان را به سوی خود جلب کند. با این حال، ساخته لوکاس پوپ دارای خط داستانی متنوعی برای کشف است. با وجود شخصیت‌پردازی ضعیف بازی، Papers, Please هنوز هم با گیم‌پلی متفاوت و سیر داستانی متفاوت یکی از بهترین بازی‌های مستقل با سبک بازی‌های پیکسلی در سالهای اخیر است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده