// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

نسخه دمو بازی Lost Sphear منتشر شد

کمپانی Square Enix با انتشار تریلری نسخه دمو بازی Lost Sphear را برای کاربران پلی‌استیشن 4، پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر کرد.

مهرماه گذشته در جریان اخبار بازی خواندیم که کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو توکیو آر‌پی‌جی فکتوری (Tokyo RPG Factory)،‌ سازنده بازی I am Setsuna، قصد دارند آذرماه نسخه دموی پروژه جدید خود یعنی بازی Lost Sphear را در دسترس کاربران قرار دهند. طبق وعده‌ای که داده شده بود، سازندگان نسخه آزمایشی بازی را به دست طرفداران رساندند.

نسخه دموی بازی Lost Sphear هم‌اکنون در PlayStation Store، فروشگاه دیجیتالی نینتندو یعنی eShop و استیم به ترتیب برای کاربران پلی‌ استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی قرار گرفته است.

کاربران با تجربه نسخه دموی این بازی می‌توانند با بخش‌های اولیه داستان بازی آشنا شوند. همینطور در این حین سیستم Artefacts نیز به چشم می‌خورد که به بازیکنان اجازه می‌دهد در حالی که به رویا‌های کاراکتر خود دست پیدا می‌کنند به شخصی‌سازی رابط کاربری (UI) نیز بپردازند. این سیستم همچنین در به‌دست آوردن امتیاز، پیش‌ بردن داستان و غیره نیز نقش دارد. آیتم جدید Vulcosuit که همانند Xenogearها است در کنار دیگر محتوا در نسخه دموی این بازی جای گرفته است.

به مناسبت انتشار نسخه دموی بازی Lost Sphear، سازندگان تریلر جدیدی نیز منتشر کردند که در انتهای مطلب قرار گرفته است و در صورتی که قصد دارید با بازی بیشتر آشنا شوید می‌توانید به ویدیو‌های پیشین آن یعنی تریلر معرفی و سه تریلر گیم‌ پلی آن نگاهی بیندازید.

بازی Lost Spear در سبک نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) طراحی شده است و چندی پیش در تاریخ ۲۰ مهرماه (۱۲ اکتبر)‌ در ریجن ژاپن منتشر شد؛ در حالی که انتشار آن در آمریکای شمالی و اروپا آن برای تاریخ ۳ بهمن‌ماه (۲۳ ژانویه ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده است و در دسترس کاربران PS4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد بازی جدید سازندگان I am Setsuna با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده