// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

نسخه دموی بازی Lost Sphear به‌ زودی منتشر می‌شود

۳ تریلر گیم‌پلی از بازی Lost Sphear، پروژه جدید سازندگان بازی I Am Setsuna منتشر شد و دموی آن نیز به‌زودی برای سوییچ منتشر می‌شود.

در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) از پروژه جدید استودیو  توکیو آر پی جی فکتوری (Tokyo RPG Factory) یعنی بازی Lost Sphear اطلاعات و چند تریلر جدید منتشر کرد. استودیو توکیو آرپی‌جی را که با ساخت بازی I Am Setsuna می‌شناسیم قرار است نسخه دموی بازی جدید خود را هفته آینده از طریق فروشگاه ژاپنی eShop‌ در دسترس کاربران قرار دهد.

به نقل از سازندگان نسخه دموی این بازی قرار است به کاربران اجازه دهد که به قسمت‌هایی از این بازی دست پیدا کنند. همچنین کاربران می‌توانند روند نسخه دموی خود را پس از اینکه به پایان رسید به نسخه اصلی این بازی انتقال دهند و ادامه بازی خود را پس از عرضه رسمی آن انجام دهند. کاربرانی که در مناطق دیگر حضور دارند می‌توانند با تشکیل یک حساب کاربری جدید روی سوییچ و اعمال کشور ژاپن در آن، نسخه دموی آن را تجربه کنند.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه دموی این بازی روی سوییچ، در جریان نمایشگاه Tokyo Game Show 2017 سازندگان چند تریلر جدید از این بازی منتشر شد. به لطف Asleep in the Fantasy، یکی از کاربران یوتوب، ویدیویی از گیم‌پلی این بازی روی سوییچ و پلی‌استیشن 4 ذخیره شده است که در انتها مطلب می‌توانید آنها را تماشا کنید.

بازی Lost Sphear با انتشار تریلری در خرداد ماه گذشته معرفی شد و تاریخ انتشار آن نیز مرداد ماه گذشته مشخص شد. بازی مذکور قرار است در تاریخ ۳ بهمن (۲۳ ژانویه ۲۰۱۸) برای PS4 و نینتندو سوییچ منتشر شود.

تریلر گیم پلی نسخه سوییچ بازی Lost Sphear

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

تریلر گیم پلی نسخه انگلیسی بازی Lost Sphear

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

تریلر نسخه پلی‌‌استیشن 4 بازی Lost Sphear

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده