نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

احتمال عدم بازگشت پرداخت‌های درون برنامه‌ای به Star Wars: Battlefront 2 وجود دارد

بلیک یورگنسن، مدیر مالی کمپانی الکترونیک آرتز در جلسه خود با سرمایه‌گذاران بازار بورس سهام امریکا اعلام کرد که احتمال عدم بازگشت پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای  به بازی جنجالی Star Wars: Battlefront 2 وجود دارد.

ظاهرا مشکلات پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی Star Wars: Battlefront 2 باعث عقب‌نشینی کمپانی الکترونیک آرتز از موضع خود شده است؛ زیرا طبق تازه‌ترین اخبار بازی، بلیک یورگنسن، مدیر مالی کمپانی الکترونیک آرتز در جلسه با سرمایه‌گذاران بازار بورس سهام امریکا از احتمال عدم بازگشت پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به بازی خبر داده است.

پس از اعتراض‌های گسترده طرفداران به پرداخت‌های درون برنامه‌ای، کمپانی الکترونیک آرتز تصمیم گرفت که این سیستم را به طور موقت از بازی حذف کند و به منظور بهبود سیستم پیشرفت در بازی بروزرسانی‌های جدیدی را منتشر سازد که نهایتا بخش آرکید بازی را هدف قرار داده و موجب کسب اعتبار و آیتم‌های ساخت‌وساز بیشتر در این بخش می‌شد. گرچه الکترونیک آرتز مسیر درستی را در پیش گرفته است ولی بازیکنان همچنان انتظارات بیشتری دارند.

بلیک یورگنسن در جلسه اخیر خود با سرمایه‌گذاران بازار بورس سهام امریکا به این نکته اشاره کرد که سیستم پیشرفت در بازی به تکامل و بهبود ادامه خواهد داد. وی در این خصوص توضیح داد:

واضح است که ما تمام تمرکز خود را روی بازخوردهای کاربران و درک آنچه آنها می‌خواهند، معطوف ساخته‌ایم و سیستم پیشرفت بازی در حال تکامل است. ما در حال بهبود و تکامل سیستم پیشرفت در بازی هستیم و پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز به همین منظور به صورت موقت از بازی حذف شده است. ما به این کار ادامه خواهیم داد. من فکر می‌کنم که یک بروزرسانی در هفته جاری و بروزرسانی دیگری در هفته‌ی آینده برای این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

Star Wars: Battlefront 2

در ادامه یورگنسن عنوان کرد که هنوز سرنوشت پرداخت‌های درون برنامه‌ای مشخص نیست و امکان عدم بازگشت آنها به بازی وجود دارد. او توضیح داد:

در آینده درباره بازگشت یا عدم بازگشت پرداخت‌های درون برنامه‌ای و چگونگی حضور آنها در بازی تصمیم خواهیم گرفت.

یقینا پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی‌های آنلاین تجارت بزرگی برای کمپانی الکترونیک آرتز به شمار می‌رود. مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز در جریان این کنفرانس اعلام کرد که تنها ۳۵ درصد از بازیکنان در بخش آلتیمیت تیم بازی‌های ورزشی این کمپانی هزینه می‌کنند که سود بسیار خوبی را برای آنها به همراه داشته است. می‌توان گفت که در حال حاضر بازی Star Wars: Battlefront 2 در لبه پرتگاه قرار دارد و بازگرداندن زود هنگام پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بازی عواقب بدی برای الکترونیک آرتز در پی خواهد داشت.

در حال حاضر بازی Star Wars: Battlefront 2 در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. شما می‌توانید بررسی این بازی را از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده