کوجی اودا: بازی Mega Man 11 همان اثری است که هواداران منتظرش هستند
دیشب در جریان رویداد ۳۰ سالگی مجموعه Mega Man، بازی Mega Man 11 معرفی شد و تمامی هواداران این مجموعه را خوشحال کرد. حال در ادامه کوجی اودا، کارگردان Mega Man 11، نیز اطلاعات بیشتری از این نسخه منتشر کرد.
با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در ابتدا کازوهیرو سوچیا، تهیهکننده این بازی، و کوجی اودا در مورد مجموعه Mega Man و اینکه وقتاش رسیده بود تا یک نسخه جدید معرفی شود، صحبت کردند. نکتهی جالب این صحبتها این بود که اودا اعلام کرد که تا به حال روی بازیهای دوبعدی زیادی کار کرده است، اما تاکنون در تیم ساخت نسخهای از سری Mega Man نبوده و همیشه دوست داشته است این کار را انجام دهد. از اینرو زمانی که پروژه Mega Man 11 را تحویل گرفت شروع به خواندن نظرسنجیهای متعدد و بازخوردهای کاربران در مورد مجموعه مگامن کرد.
در ادامه کوجی اودا به این نکته اشاره کرد که از این موضوع مطلع است که وظیفه کمپانی کپکام (Capcom) این است تا یک تجربه درخور نام مگامن را برای هواداران این سری به ارمغان بیاورد. همچنین وی امیدوار است تا تغییرات انقلابی این نسخه که آن را به یک بازی دوبعدی مدرن تبدیل کرده، سبب رضایت هواداران شود و با خود بگویند که این همان اثری است که منتظرش بودیم. به عبارتی اودا میخواهد هواداران این مجموعه و بازیهای اکشن دوبعدی را به Mega Man 11 جذب کند.
در آخر نیز کوجی اودا از صبر و شکیبایی مخاطبان تشکر کرد. بازی Mega Man 11 در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۸ روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.