// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

بسته الحاقی Blood Ties بازی Rise of the Tomb Raider برای آکیولس ریفت و HTC Vive عرضه شد

کمپانی اسکوئر انیکس بسته الحاقی Blood Ties بازی Rise of the Tomb Raider را برای کاربران پی سی با پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو منتشر کرد.

در گذشته یک بسته الحاقی با نام Blood Ties برای بازی Rise of the Tomb Raider معرفی شد که قرار بود تجربه متفاوتی را در اختیار مخاطبان هدست‌های واقعیت مجازی روی کامپیوتر بگذارد. در جریان این بسته الحاقی، شما می‌بایست با گشت و گذار در عمارت کرافت، مطمئن می‌شدید که عموی لارا هیچ تسلطی روی این عمارت ندارد.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر بازی Rise of the Tomb Raider، اعلام کرد که بسته الحاقی Blood Ties برای کاربران پی سی با پشتیبانی از هدست آکیولس ریفت و هدست اچ‌تی‌سی وایو در دسترس قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تجربه کنند. اشخاصی که سیزن‌پس بازی را روی کامپیوتر خریداری کرده باشند، به محتویات نسخه ۲۰ سالگی بازی Rise of the Tomb Raider و بسته الحاقی Blood Ties دسترسی خواهند داشت.

از دیگر محتویات سیزن‌پس می‌توان به حالت مشارکتی، لباس جدید لارا به مناسبت ۲۰ سالگی این مجموعه و درجه سختی Extreme Survivor اشاره کرد. همچنین اسکوئر انیکس اعلام کرده که بازی Rise of the Tomb Raider از زمان عرضه خود در سال ۲۰۱۵ توانسته بیش از هفت میلیون نسخه فروش داشته باشد که این رقم آمار خوبی برای این مجموعه به حساب می‌آید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده