// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

قسمت آخر Life is Strange: Before the Storm به‌زودی منتشر خواهد شد

سازنده‌ی بازی Life is Strange: Before the Storm با انتشار عکسی در فیسبوک از انتشار قسمت سوم آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حدود ۲ ماه از اپیزود دوم بازی Life is Strange: Before the Storm می‌گذرد و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، آخرین و سومین اپیزود این بازی به‌زودی منتشر خواهد شد. صفحه‌ی فیسبوک بازی Life is Strange: Before the Storm به همراه دیگر اکانت‌های رسمی این بازی تصویری را از کلویی و ریچل منتشر کرده‌اند که خبر از انتشار اپیزود سوم این بازی در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. پنج‌‌شنبه‌ی این هفته دقیقا ۷ هفته پس از انتشار اپیزود دوم می‌شود که با فاصله‌ی عرضه‌ی اپیزود اول و دوم نیز هم‌خوانی دارد؛ پس به نظر می‌رسد که همه چیز طبق برنامه‌ریزی زمانی استودیو دک ناین پیش می‌رود.

Life is Strange: Before the Storm

۹ روز قبل از انتشار اپیزود دوم نیز عکسی با جمله‌ی «اپیزود دوم بزودی منتشر می‌شود» در اکانت‌های اجتماعی مختلف Life is Strange: Before the Storm منتشر شد. اگر این فاصله‌ی زمانی ۹ روزه‌ی دک‌ ناین (Deck Nine Games) را ملاک بدانیم، پس انتظار می‌رود که اپیزود سوم این بازی در پنج‌شنبه ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) منتشر شود (با توجه به این‌ که تمام اپیزودها در پنج‌شنبه منتشر شده‌اند). تاریخ انتشار دقیق اپیزود دوم بازی Life is Strange: Before the Storm درست ۳ روز پس از انتشار عکسی با مضمون «به‌زودی» مشخص شد؛ پس خوشبختانه فاصله‌ی زیادی تا مشخص شدن تاریخ انتشار اپیزود سوم نیز نداریم. در هر صورت، انتظار می‌رود که اپیزود سوم بازی Life is Strange: Before the Storm تا پایان سال میلادی منتشر شود.

از دیگر اخبار مرتبط با بازی Life is Strange می‌توان به انتشار اطلاعاتی از اپیزود Farwell اشاره کرد. این اپیزود در اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود و همچنین صداپیشگی مکس و کلویی را صداپیشه‌های اصلی آن‌ها یعنی هانا تله و اشلی برچ بر عهده دارند.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده