نویسنده: حسین سلیمی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

آپدیت بازی Skyrim و Fallout 4 برای Xbox One X منتشر شد

کمپانی بتسدا بروزرسانی جدید دو بازی Fallout 4 و Skyrim برای پشتیبانی از کنسول ایکس‌ وان ایکس را منتشر کرد

فهرست بازی‌های بروز شده کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس در حال افزایش است. Fallout 4 و Skyrim: Special Edition، نام دو بازی است که به تازگی بروزرسانی شده‌اند تا از قابلیت‌ بالای کنسول ایکس‌ وان ایکس استفاده کنند. امروز بتسدا بروزرسانی رایگان بازی Fallout 4 و Skyrim: Special Edition را منتشر کرد که از رزولوشن 4K و پیشرفت‌های بصری بهره‌مند هستند.

همانطور که ناشر این بازی‌ها قبلا توضیح داده است، هم اکنون هردو بازی از رزولوشن 4K و رزولوشن پویا در آپدیتی که امروز منتشر شده است، پشتیبانی می‌کنند. در Fallout 4، شاهد افزایش کیفیت نورپردازی‌ها و دورنماهای اشیا، درختان، چمن‌ها و سازه‌ها هستیم. شما در ادامه می‌توانید تصاویر نسخه ایکس‌باکس وان ایکس این بازی را مشاهده کنید:

Fallout 4

skyrim

طبق اعلام کمپانی بتسدا، بازی‌های Wolfenstein II: The New Colossus ،Dishonored: Death of the Outsider ،Dishonored 2 و The Evil Within 2 برای کنسول جدید مایکروسافت، آپدیت‌های مشابهی دریافت کرده‌اند. در نسخه بروزرسانی شده این باز‌ی‌ها، نرخ فریم بالاتر و گزینه قفل ۳۰ فریم در ثانیه حذف شده است. در حالی که در هر دو بازی Dishonored علاوه بر بهبود کیفیت 4K، از کیفیت بالاتر سایه‌‌ها، دورنماها و دیگر جزییات بهره‌مند شده‌اند. همچنین Bethesda، بروزرسانی نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی The Elder Scrolls Online را نیز منتشر کرده است. این بازی در ایکس باکس وان ایکس از رزولوشن واقعی 4K و قابلیت HDR و ویژگی‌های ارتقا یافته‌ای شامل افزایش فاصله‌ی دید، ارتقای سایه‌ها و ارتقای انعکاس آب پشتیبانی می‌کند. همچنین بتسدا آپدیتی برای ارتقا کیفیت شوتر تحسین شده خود یعنی Doom روی کنسول ایکس باکس وان ایکس در نظر گرفته است. هر چند که سازنده آن جزئیات دقیق آن را اعلام نکرده است.

 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده