نویسنده: محسن حقانی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

آپدیت جدید بازی موبایل Pokemon Go منتشر شد

آپدیت جدید منتشر شده برای بازی موبایل Pokemon Go، تعدادی از باگ‌ها را رفع و بازی را برای رزولوشن نمایشگر گوشی آیفون ایکس بهینه می‌کند.

طی جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی نیانتیک لبز (Niantic Labs)، بروزرسانی جدیدی را برای بازی اندروید و بازی آیفون Pokemon GO منتشر کرد. این آپدیت با شماره 1.53.2 برای iOS و 0.83.1 برای اندروید، شامل تعداد کمی بهبود‌ برای بازی Pokemon GO خواهد بود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به بهینه‌سازی این اثر برای گوشی آیفون X اشاره کرد. 

در کنار بهبودها در جهت رفع باگ‌های موجود، آپدیت ۱.۵۳.۲، بازی Pokemon Go را برای رزولوشن نمایشگر آخرین پرچمدار اپل یعنی آیفون 10 نیز بهینه می‌کند. کمپانی نیانتیک همچنین پشتیبانی و قابلیت اجرای Pokemon GO روی دستگاه‌هایی که هنوز از سیستم‌عامل iOS 8 استفاده می‌کنند را برداشته است. از نقطه ‌نظر بهبود و آدرس‌دهی اشکالات و باگ‌های خاص موجود، کمپانی نیانتیک مشکلاتی مانند جلوگیری از حداکثر شدن قدرت مبارزات پوکمون‌ها و همچنین وجود باگی که باعث پدیدار شدن بنر مربوط به آن تا زمان راه‌اندازی مجدد بازی می‌شد، را حل کرده است. علاوه بر این، بروزرسانی جدید زمان بارگذاری در هنگام باز کردن و اجرای بازی را بهبود بخشیده است.

گیمر‌های بازی Pokemon GO هنوز مقدار کمی وقت دارند تا نسبت به گرفتن پوکمون‌های افسانه‌ای فعلی، انتای (Entai)، رایکو (Raikou) و سویکیون (Suicune) اقدام کنند. سه سگ افسانه‌ای اشاره‌شده در مناطق مربوط به هرکدام تا تاریخ ۳۰ نوامبر سال جاری میلادی (پنج‌شنبه ۹ آذر) قابل دسترس خواهند بود و این آخرین فرصت برای شما است تا با گرفتن هرکدام، آنها را به تیم خود اضافه کنید. این ماه، پوکمون‌های سویکیون در آمریکا، رایکو در اروپا و آفریقا و انتای در آسیا و مناطق اقیانوسیه قابل دسترس خواهند بود. 

آخرین رویداد برگزار شده برای بازی پوکمون گو همچنین با نام Global Catch Challenge در زمان‌بندی محدودی جریان خواهد داشت. این رویداد جهانی بازیکن‌ها را در موقعیت گرفتن تعداد بسیار زیادی پوکمون قرار خواهد داد و هرچه پوکمون بیشتری به‌دست آورده شود جوایز بیشتری قابل دسترسی خواهند بود. اگر بازیکن‌ها بتوانند طی زمان‌بندی اعلام‌شده تعداد ۳ میلیارد پوکمون را به‌دست آورند، پوکمون افسانه‌ای و انحصاری کشور ژاپن با نام Farfetch'd، به‌مدت ۴۸ ساعت به‌صورت جهانی قابل دستیابی خواهد بود. لازم به ذکر است رویداد Global Catch Challenge در تاریخ ۲۶ نوامبر سال جاری (یک‌شنبه ۵ آذر) پایان خواهد یافت.

خلاصه نکات مربوط به پچ  ۱.۵۳.۲ برای iOS و ۰.۸۳.۱ برای اندروید:

  • پشتیبانی و بهینه‌سازی بازی Pokemon GO برای گوشی آیفون X
  • لغو پشتیبانی و اجرای بازی روی دستگاه‌ها با سیستم عامل iOS 8
  • حل مشکل مربوط به یک باگ خاص و پدیدار شدن بنر ارور مربوطه تا زمان راه‌اندازی مجدد بازی
  • حل مشکل باگ مربوط به جلوگیری از حداکثر شدن قدرت مبارزات پوکمون‌ها
  • بهبود زمان بارگذاری در هنگام باز کردن و اجرای بازی
  • رفع کلی اشکالات مربوط به باگ‌های موجود و بهبود در عملکرد بازی
دانلود بازی اندروید و آیفون Pokemon GO


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده