// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

رویداد بازی Pokémon Go برای آزادسازی پوکمون جدید Farfetch'd

استودیو Niantic Labs، رویداد جدیدی تحت عنوان Global Catch Challenge را برای آزادسازی دو پوکمون جدید در نظر گرفته است که تا روز ۵ آذر ادامه خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی‌های موبایل، رویداد جدیدی برای بازی Pokémon Go توسط استودیو Niantic Labs در نظر گرفته شده است. این رویداد، Global Catch Challenge نام گذاری شده است و از روز گذشته تا تاریخ ۲۶ نوامبر (۵ آذر) ادامه خواهد داشت.

استودیو Niantic Labs، جزییاتی از رویداد Global Catch Challenge را منتشر کرده که طی آن در صورتی که بازیکنان در سراسر دنیا بتوانند ۳ میلیارد پوکمون را جمع‌اوری کنند، پوکمون ژاپنی جدیدی با نام Farfetch'd برای بازیکنان در سراسر دنیا آزادسازی خواهد شد. همانطور که در ادامه تصویر Farfetch'd را مشاهده خواهید کرد، این پوکمون یک اردک وحشی است که توانایی پرواز کردن را خواهد داشت. در صورت دست‌یابی بازیکنان سراسر دنیا به هدف نهایی ۳ میلیارد پوکمون، علاوه بر پوکمون Farfetch'd که برای بازیکنان تمامی کشورها در نظر گرفته شده است، پوکمون جدیدی با نام Kangaskhan نیز برای بازیکنان کشورهای آسیای شرقی از جمله ژاپن در دسترس قرار خواهد گرفت. همانطور که در تصویر منتشر شده از سوی استودیو Niantic Labs مشاهده می‌کنید رویداد Global Catch Challenge دارای سه هدف خواهد بود و برای هر هدف نیز جوایز و امتیازات مختلف در نظر گرفته شده است.

Pokémon Go event

البته برای دست‌یابی به هر دو پوکمون جدید معرفی شده، بازیکنان تنها ۴۸ ساعت زمان در اختیار خواهند داشت. در پایان بد نیست بدانید، با گذشت تنها یک روز از آغاز رویداد Global Catch Challenge بازی Pokémon Go، بازیکنان سراسر دنیا موفق به دست‌یابی به هدف اولیه برنز شده‌اند و بیش از ۵۰۰ میلیون پوکمون را جمع‌آوری کرده‌اند!

برای اطلاع از اخبار پیشین بازی Pokemon Go می‌توانید به صفحه رسمی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده