// جمعه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازی Quantum Break تا سال 2016 تاخیر خورد

بازی Quantum Break، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان است  که مدت زیادی است توسط استودیوی رمدی انترتیمنت در حال ساخت است،حالا شنیده حاکی از تاخیر در عرضه این بازی تا سال ۲۰۱۶ است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
این بازی ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود، سپس قبل از اعلام امروز، برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه ریزی شده بود، حال به نظر می‌رسد که باید بازهم یک دوره طولانی را تا زمان عرضه صبر کنیم. البته مایکروسافت با بیانیه‌ای در وبسایت رمدی توضیح داد که این تاخیر بخاطر ترافیک بسیار بالای بازی‌های ایکس باکس وان در سال ۲۰۱۵ انجام شده است. شانون لافیت یکی از مدیران مایکروسافت استودیوز در این باره گفت:
با وجود این تعداد بازی‌های فوق العاده که برای ایکس‌باکس وان در سال جاری عرضه خواهد شد، انتقال بازی Quantum Break به سال ۲۰۱۶ این لاین آپ بی نظیر ما را با یک IP جدید و بزرگ گسترش خواهد داد.
با وجود اینکه بازی برای دارندگان ایکس‌باکس وان بدون شک جزو مورد انتظارترین‌ها است اما در طی سال گذشته اطلاعات بسیار کمی از آن به اشتراک گذاشته شده است و از زمان عرضه‌ی اولین ویدئو از گیم‌پلی بازی در گیمزگام ۲۰۱۴ ما دیگر تریلر یا ویدئویی از بازی مشاهده نکردیم. شاید می‌توان گفت تنها خبر مهم منتشر شده پیرامون بازی در طی چند ماه اخیر جدا شدن طراح داستانی بازی از استودیوی رمدی بوده باشد. Quantum Break وبسایت رمدی در توصیف بازی خود اینگونه توضیح داده است:
Quantum Break یک بازی بسیار ویژه خواهد بود که سبک اکشن هیجان انگیز را با مشخصه‌های بزرگ و درجه یکِ فیلم‌های سینمایی اکشن ادغام خواهد کرد تا ماجراجوییِ سرگرم کننده و انقلابی‌ای را به وجود آورد.
هنگامی که مایکروسافت به صورت رسمی از کنسول نسل جدید خود در سال ۲۰۱۳ رونمایی کرد، Quantum Break جزو اولین بازی‌هایی بود که در آن مراسم برای ایکس‌باکس وان معرفی شد. در آن زمان رمدی اعلام کرد که این بازی مرز بین گیم‌پلی و سریال‌های تلویزیونی را محو خواهد کرد، هرچند که تا به الان هیچ اطلاعات خاصی مربوط به بخش تلویزیونی بازی منتشر نشده است، همانطور که می‌دانید داستان بازی همزمان با یک سریال تلویزیونی پیش خواهد رفت. مایکروسافت و رمدی پیش از این نیز در ساخت بازی Alan Wake برای ایکس‌باکس 360 همکاری داشته‌اند، بازیی که به گفته رمدی چندی پیش توانست فروشش را از مرز ۴.۵ میلیون نسخه رد کند. نکته بسیار جالب این است که پیش از این نیز یکی از افرادی که ادعا می‌کرد در مایکروسافت سمتی دارد شایعه تاخیر خوردن این بازی را منتشر کرده بود، شایعه‌ای که خیلی سریع توسط مایکروسافت تکذیب شد. حال نمی‌دانیم که در این میان حرف کدام درست بوده است. هر سه شرکت سونی، مایکروسافت و نینتندو تا به الان بازی‌های بزرگ و مهم خود را تا سال ۲۰۱۶ تاخیر زده‌اند، Uncharted 4 از سوی سونی، The Legend of Zelda از سوی نینتندو و حال Quantum Break از سوی مایکروسافت. باید منتظر ماند و دید رقابت این سه بازی که به احتمال بسیار زیاد در اوایل سال میلادی آینده منتشر خواهند شد چه سرنوشتی در پیش خواهد داشت. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. منبع: Neowin


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده