نویسنده: حسین سلیمی
// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۵

Final Fantasy YL رونمایی شد، اما چیزی که انتظارش را دارید نیست

کمپانی اسکوئر انیکس Final Fantasy YL را رونمایی کرد، اما این پروژه آن چیزی که انتظارش را دارید نیست و به زبان ساده‌تر Final Fantasy YL دقیقا یک بازی ویدیویی نیست.

اسکوئر انیکس Final Fantasy YL را به طرفداران خود معرفی کرد، اما متاسفانه این یک بازی ویدیویی نیست. با این حال اگر شما بین ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) و ۲۷ دسامبر (۶ دی) در توکیو حضور داشته باشید می‌توانید Final Fantasy YL را بازی کنید.

کمپانی اسکوئر انیکس با همکاری شرکت حمل و نقل ریلی JR East ژاپن، به مناسبت جشن ۳۰ سالگی بازی فاینال فانتزی، قرار است پوستر‌هایی از شخصیت‌های بازی فاینال فانتزی منتشر کنند که روی پوسترها کد QR تعبیه شده است. این پوسترها بعد از انتشار در ۲۹ ایستگاه JR East از خط یامانوته تا ایستگاه شینجوکو نصب می‌شوند. حال کسانی که می‌خواهند Final Fantasy YL را بازی کنند با اسکن کردن کدهای QR این پوسترها می‌توانند ۳۰ شخصیت مختلف را در تلفن‌های هوشمند خود جمع‌آوری کنند. با جمع کردن این تصاویر، شرکت‌کنندگان در فستیوال فاینال فانتزی یک تصویر پس‌زمینه منحصربه‌فرد همراه با نمونه شخصیت‌های بازی فاینال فانتزی را از کمپانی اسکوئر انیکس دریافت می‌کنند.

علاوه بر این کمپانی اسکوئر انیکس در ۱۵ نقطه مختلف، پوسترهایی از شخصیت‌های منفی این بازی قرار داده است که با جمع‌آوری این شخصیت‌ها زمانی که در فستیوال فاینال فانتزی شرکت کردید، می‌توانید با استفاده از شخصیت‌های مثبتی که جمع‌آوری کرده‌اید با آنها مبارزه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده