// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

جزئیات آپدیت جدید بازی Call of Duty: WWII مشخص شد

در بروزرسانی اخیر بازی Call of Duty: WWII، مشکلات مربوط به اتصال بخش آنلاین و لیدربورد بازی به صورت کامل رفع شده است.

بازی Call of Duty: WWII از نظر منتقدان و تبلیغاتی توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و به فروش بالایی در هفته اول عرضه خود دست یابد. اما این موفقیت بدون مشکل نبود در بخش‌هایی نظیر لیدربورد و اتصالات آنلاین، شاهد مشکلاتی بودیم که استودیو اسلج‌همر، سازنده بازی Call of Duty: WWII، با انتشار یک بروزرسانی این مشکلات را برطرف کرده است.

طبق اخبار بازی منتشر شده،‌ پس از این آپدیت مشکلات مربوط به اتصالات رفع و بهبودهایی روی این بخش انجام شده و نسبت به قبل با ثبات‌تر شده است. همچنین در کنار این مورد، بعضی از باگ‌ها و مشکلات بازی نیز رفع شده‌اند. در بخش لیدربورد ظاهرا مشکل این بخش رفع شده است و هیچ اشاره‌ای نشده که آیا به دنبال رفع مشکل لیدربورد، آیا Headquarter بازی از حالت تکنفره به حالت اجتماعی تبدیل شده است یا نه.

جدای از موارد ذکر شده، یکی از مشکلات مربوط به بازی Call of Duty: WWII، مربوط به سلاح‌های بازی بود که بعضی از آن‌ها شدیدا قوی بوده و بعضی دیگر، ضعیف‌تر از اسلحه‌های معمولی بازی بودند. حال اصلاحاتی روی آن‌ها انجام شده است. برای مثال اسلحه‌های Bren LMG، شاتگان The Walther و اسلحه LMG bipod تا حدی قوی‌تر شدند و اسلحه‌هایی نظیر BAR، STG44، FG42 و ماشین پیستول‌ها تا حدی ضعیف‌تر از گذشته شده‌اند.

بروزرسانی 1.05 بازی Call of Duty: WWII حدود ۱.۱ گیگابایت حجم دارد و برای پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر شده است. نکته‌ی جالب اینجا است که استودیو اسلج‌همر اعلام کرد که باز هم آپدیت دیگری برای بازی در طول این مدت منتشر خواهد شد. بروزرسانی مخصوص کاربران پی‌سی نیز در آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

از دیگر اخبار بازی، می‌توان به صحبت‌های اکتیویژن در مورد استودیو اسلج‌همر اشاره کرد. اینکه آن‌ها در ابتدا قصد داشتن دنباله بازی Call of Duty: Advanced Warfare را تسعه دهند. همچنین بازی Call of Duty: WWII توانسته است در هفته اول انتشار دو برابر نسخه پیشین خود فروش داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده