// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

فروش بازی Call of Duty: WWII دو برابر نسخه قبلی این مجموعه بوده است

بازی Call of Duty: WWII، ساخته جدید اسلج‌همر، رکوردهای زیادی را تا به این لحظه در زمینه فروش ثبت کرده است.

آخرین اخبار بازی تا بدین لحظه حاکی از این است که بازی Call of Duty: WWII فروش فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و میزان درآمد حاصل از آن در طول یک هفته، دو برابر بازی Call of Duty: Infinite Warfare در همین بازه زمانی در سال گذشته بوده است. جدیدترین اثر استودیو اسلج‌همر در سه روز اول انتشار خود توانسته است بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. نسخه دیجیتالی بازی Call of Duty: WWII روی شبکه پلی استیشن استور از نظر فروش در روز اول انتشار، رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. اریک هرشبرگ، مدیرعامل اکتیویژن در این باره گفت:

افتتاحیه ۵۰۰ میلیون دلاری ما نه تنها افتتاحیه فیلم Thor: Ragnarok را پشت سر می‌گذارد، بلکه از مجموع افتتاحیه دو فیلم Wonder Woman و Thor: Ragnarok هم بیشتر است. ما متعهد هستیم که به بهترین نحو از بازیکنان پشتیبانی کرده و دائما بازی را بهبود ببخشیم و محتویات تازه‌ای به آن اضافه کنیم.

با وجود این فروش خیره کننده، افتتاحیه بازی Call of Duty: WWII خالی از اشکال هم نبوده است و مشکلات شدید سرورها باعث شد تا اسلج‌همر سریعا دست به کار شده و چاره‌ای برای این موضوع پیدا کند. با این حال، نقدهای اکثرا مثبت بازی و کسب امتیاز میانگین ۸۰ در سایت متاکریتیک، باعث خوشبینی و امیدواری بسیاری از گیمرها به این نسخه از سری Call of Duty شده و بازی‌بازان را برای خرید هر چه سریع‌تر آن، مجاب کرده است.

بازی Call of Duty: WWII هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده