// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

امکان تجربه رایگان بازی Overwatch در هفته آینده

به‌واسطه تصمیم کمپانی بلیزارد اینترتینمنت، هفته آینده می‌توانید روی تمامی پلتفرم‌ها بازی Overwatch را به رایگان تجربه کنید.

در بین افرادی که بازی‌های ویدیویی سرگرمی محبوب آن‌ها است، کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که بازی Overwatch را نشناسد. این بازی که توسط کمپانی بلیزارد اینترتینمنت ساخته و منتشر شده و جوایز مختلفی را از رویدادهایی همچون The Game Awards ،D.I.C.E. Awards و Game Developers Choice Awards دریافت کرده است، در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۱۶ (۴ خرداد ۱۳۹۵) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، علاقه‌مندان به بازی Overwatch در هفته آینده قادر خواهند بود این بازی را بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای تجربه کنند.

با استناد به اعلام کمپانی Blizzard Entertainment تجربه رایگان بازی Overwatch از ساعت ۱۱ صبح روز ۱۷ نوامبر به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (ساعت ۲۲:۳۰ روز ۲۶ آبان) آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۳:۵۹ روز ۲۰ نوامبر به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (ساعت ۱۱:۲۹ روز ۳۰ آبان) ادامه خواهد داشت.

در تجربه رایگان بازی Overwatch محدودیتی وجود ندارد و بازیکنان به هر ۲۶ قهرمان و ۱۶ نقشه این بازی دسترسی دارند. همچنین تمامی حالت‌ها اعم از Quick Play ،Custom Games و Arcade قابل تجربه خواهند بود و بازیکنان لوت باکس در‌یافت می‌کنند. لازمه تجربه این بازی روی کنسول‌ها در اختیار داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو گلد است و کاربران پلتفرم پی‌سی باید برنامه Blizzard Battle.net را دریافت کرده باشند. پیشرفت‌های بازیکنان در آخر هفته رایگان بازی Overwatch ذخیره می‌شود و در صورت خرید بازی و استفاده از اکانت یکسان، به بازی اصلی منتقل خواهند شد.

Moira جدید‌ترین شخصیت این بازی است که در تاریخ ۱۲ آبان معرفی شد و پس از چهار روز در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت. این شخصیت می‌تواند سلامتی نیرو‌های خودی را احیا و به دشمنان صدمه وارد کند. شخصیت مذکور که جف کاپلان، کارگردان بازی، از او به‌عنوان یک شخصیت موثر در دفاع و حمله یاد می‌کند، توانایی‌های مختلفی همچون تلپورت و شلیک گلوله‌های انرژی با دو کاربرد مختلف را در اختیار دارد. نقشه BlizzardWorld که در رویداد بلیزکان 2017 معرفی شد، در واقع یک پارک تفریحی با محوریت آثار کمپانی بلیزارد اینترتینمنت است. برای مثال، مناطقی از این نقشه بر اساس Stormwind بازی World of Warcraft و بخش دیگری با الهام از Flight to Duskwood بازی Hearthstone طراحی شده‌اند. بر اساس گفته جف کاپلان، نقشه BlizzardWorld اوایل سال ۲۰۱۸ در دسترس عموم بازیکنان قرار خواهد گرفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده