نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۸

نقشه BlizzardWorld برای بازی Overwatch معرفی شد

بلیزارد در جریان بلیزکان 2017، نقشه جدیدی برای بازی Overwatch معرفی کرد که BlizzardWorld نام دارد. 

یکی از بازی‌هایی که در جریان افتتاحیه رویداد بلیزکان 2017 اخبار و اطلاعات زیادی از آن منتشر شد، بازی Overwatch بود. پیش از این، خبر معرفی قهرمان جدید این بازی با نام مویرا را در زومجی خواندید و حال در خبری دیگر، بلیزارد یک نقشه جدید هم برای این بازی با نام BlizzardWorld معرفی کرده است. 

همان‌طور که از نام نقشه هم می‌توان حدس زد، BlizzardWorld در اصل یک پارک تفریحی است که در گوشه و کنار آن، آیتم‌های زیادی با محوریت دیگر بازی‌هایی بلیزارد به چشم می‌خورند. برای مثال بخشی از نقشه، حس و حال منطقه Stormwind بازی World of Warcraft را دارد و در بخشی دیگر، منطقه‌ای به شکل Flight to Duskwood بازی Hearthstone را شاهد هستیم و به همین روال، مناطق مرتبط با بازی‌های دیگر بلیزارد در این نقشه گنجانده شده‌اند. 

با اینکه نقشه BlizzardWorld برای افراد حاضر در بلیزکان ۲۰۱۷ قابل بازی است، اما جف کاپلان، سازنده اورواچ، اعلام کرده که این نقشه به صورت عمومی اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. با این حال افرادی که بازی را روی سرور‌های تست نسخه پی سی تجربه می‌کنند، قادر خواهند بود خیلی زود در نقشه BlizzardWorld بازی را تجربه کنند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده