// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۴

آپدیت بازی Call of Duty: WWII با هدف رفع مشکلات اتصال منتشر شد

سازندگان بازی Call of Duty: WWII بالاخره آپدیتی را برای رفع مشکلات بخش آنلاین بازی منتشر کردند.

همان‌طور که می‌دانید،‌ طبق جدیدترین اخبار بازی،‌ بازی Call of Duty: WWII شروع بسیار خوبی از نظر فروش داشته است. با این حال بخش آنلاین بازی اصلا وضع خوبی طی این چند روز نداشته و بسیاری از بازیکنان مشکلاتی را در اتصال به سرورها تجربه کرده‌اند. در دو ساعت اولیه‌ی عرضه‌ی بازی Call of Duty: WW2 نیز بسیاری از بازیکنان قادر به تجربه‌ی بخش آنلاین نبودند. حال به نظر می‌رسد که استودیو اسلج همر گیمز، با انتشار آپدیتی مشکل بیشتر بازیکنان Call of Duty: WWII را رفع کرده است.

تیم سازنده‌ی بازی Call of Duty: WWII دلیل مشکلات اتصال بازیکنان به بازی را تعداد بسیار زیاد افرادی اعلام کرد که همزمان برای اتصال به بازی تلاش می‌کردند. همچنین بخش Headquarters بازی به حالت تک‌نفره درآمده و بروزرسانی لیست امتیازات بازیکنان نیز غیرفعال شده است تا وضعیت بخش چندنفره بهبود یابد. با وجود این، سیستم Headquarters به‌زودی به اصل چندنفره‌اش برمی‌گردد و این تغییر اسلج‌همر گیمز،‌ امری موقتی است. پس نگران نباشید؛ به‌زودی باز هم می‌توانید بدون خواست غریبه‌ها برای آن‌ها آهنگ بگذارید!

علاوه بر این، سطح بعضی بازیکنان پس از این آپدیت به حالت اولیه برگشت که البته سریعا این مشکل حل شد. اگر شما نیز دچار این مشکل شده‌اید، می‌توانید با مراجعه به توییتر سازنده‌ از آن‌ها کمک بگیرید.

به نظر می‌رسد که بیشتر مشکلات زمان عرضه‌ی بازی Call of Duty: WWII توسط کمپانی اکتیویژن حل شده یا بهبود یافته‌اند. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده