// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷

جزئیات آپدیت ماه نوامبر بازی Battlefield 1 منتشر شد

در جریان آپدیت ماه نوامبر بازی Battlefield 1، حالت Operation Campaigns به بازی اضافه شد.

در گذشته و آپدیت ماه اکتبر، قرار بود حالت جدیدی به نام Operation Campaigns به بازی Battlefield 1 اضافه شود که در ادامه استودیو دایس، سازنده بازی، اعلام کرد که برای ارائه یک تجربه کامل، این حالت را در بروزرسانی ماه نوامبر در دسترس کاربران قرار می‌دهد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بروزرسانی ماه نوامبر بازی بتلفیلد 1 در دسترس قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند حالت جدید این بازی را تجربه کنند.

حالت Operation Campaigns بازی Battlefield 1

در جریان این حالت یک سری کمپین مختلف در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که رابط کاربری بخش Operation بر اساس آن مراحل تغییر خواهد کرد تا حال و هوای آن را به خوبی به بازیکنان منتقل کند. در جریان هر کمپین فعال بازی به شما ماموریت داده می‌شود که عملیات‌های خاص و مشخصی را به اتمام برسانید و برای پایان آن‌ها باید به امتیاز مورد نظر دست پیدا کنید. حال عملیات‌هایی که در اختیار شما قرار داده می‌شوند، همگی دارای زمان‌بندی خاصی هستند ولی اگر آن‌ها را به موقع به اتمام برسانید، بتل‌پک دریافت می‌کنید. 

در ادامه مشخص شد که اولین کمپین این حالت جدید Eastern Storm نام داشته و در اواخر ماه نوامبر در دسترس قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های آپدیت ماه نوامبر بازی Battlefield 1 می‌توان به اضافه شدن قابلیت HDR برای کاربران پی‌سی بازی اشاره کرد. همچنین نقشه Nivelle Nights در دسترس تمامی بازیکنان قرار گرفت.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده