نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

قهرمان جدید بازی Overwatch با نام مویرا در دسترس کاربران پی سی قرار گرفت

کمپانی بلیزارد قهرمان جدید بازی Overwatch یعنی مویرا را از طریق سرورهای آزمایشی در دسترس کاربران پی‌سی قرار داد.

کمپانی بلیزارد در جریان رویداد بلیزکان 2017 قهرمان جدیدی را با نام مویرا برای بازی Overwatch معرفی کرد و افراد حاضر در محل برگزاری این رویداد فرصت تجربه‌ی قهرمان جدید را به دست آوردند. حال و با استناد به آخرین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد این قهرمان جدید را از طریق سرورهای آزمایشی در دسترس کاربران پی سی قرار داده است تا افراد بیشتری بتوانند به تجربه آن بپردازند.

مویرا امکان احیای سلامتی نیروهای خودی و آسیب رساندن به دشمنان را فراهم می‌سازد و بر این اساس می‌توان این کاراکتر را یک قهرمان هیبریدی دانست. قابلیت اصلی این قهرمان Biotic Grasp نام دارد که به لطف آن هم‌تیمی‌های خود را در محدوده‌ای خاص احیا می‌کند و از سوی دیگر با شلیک تیری به سمت دشمنان، سلامتی آنها را کاهش می‌دهد و به سلامتی خود می‌افزاید.

Overwatch

آپدیت جدید بازی Overwatch هم‌اکنون در سرورهای تست نسخه پی‌سی بازی در دسترس است و از این طریق می‌توان به تجربه‌ی قهرمان جدید بازی اقدام کرد. بروزرسانی‌های بازی Overwatch به طور معمول در ابتدا از طریق سرورهای تست در اختیار کاربران پی‌سی قرار می‌گیرد و پس از آن به صورت عمومی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

بروزرسانی جدید بازی Overwatch تغییراتی را نیز در جهت متعادل ساختن تعدادی از هیروها ایجاد می‌کند که جزئیات آن پیش از این توسط کمپانی بلیزارد مشخص شده بود و از میان آنها می‌توان به افزایش ۱۰ واحدی میزان خسارت قابلیت Biotic Rifle هیروی آنا (از ۶۰ به ۷۰) و اضافه‌شدن ۱.۷۵ ثانیه زمان کَست به قابلیت Resurrect هیروی Mercy اشاره کرد. این بروزرسانی برخی از مشکلات بازی را به طور کلی مرتفع می‌سازد و مشکل به پرواز درآمدن غیرمنتظره‌ی اشیاء در سراسر اتاق را در نقشه‌ی Horizon Lunar Colony رفع می‌کند.

شما می‌توانید جزئیات کامل این بروزرسانی را در منبع خبری مشاهده فرمایید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده