نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۰

قهرمان جدید بازی Overwatch با نام Moira معرفی شد

بلیزارد در جریان بلیزکان 2017، شخصیت Moira را برای بازی Overwatch معرفی کرد. 

کمپانی بلیزارد امشب و در جریان افتتاحیه رویداد بلیزکان 2017، اخبار و اطلاعات جدیدی از بازی‌های خودش ارائه کرد و در این میان، یک قهرمان جدید نیز برای بازی Overwatch معرفی شد. این قهرمان که مویرا نام دارد، قادر به آسیب رساندن به دشمن و در عین حال احیای سلامتی نیرو‌های خودی است. 

جف کاپلان، کارگردان بازی، مویرا را به‌عنوان یک قهرمان هیبریدی معرفی کرده که هم در زمینه هجومی مهارت خوبی دارد و هم می‌تواند برای هم‌تیمی‌هایش مفید باشد. در ادامه می‌توانید با قابلیت‌های این قهرمان آشنا شوید:

  • Bionic Grasp: مویرا به لطف این قابلیت، با دست چپش سلامتی هم‌تیمی‌هایی را که در مقابل وی قرار داشته باشند احیا خواهد کرد و با دست راستش، اسلحه‌ای را شلیک خواهد کرد که در صورت برخورد تیر آن به دشمن، سلامتی دشمن کم می‌شود و در عوض سلامتی خود مویرا افزایش پیدا می‌کند.
  • Bionic Orb: مویرا با این قابلیت یک گلوله انرژی به شکل کره شلیک می‌کند که می‌توان دو حالت مختلف را برای تاثیرگذاری آن انتخاب کرد؛ در حالت اول این کره سلامتی هم‌تیمی‌ها را احیا خواهد کرد و در حالت دوم به دشمنان آسیب خواهد رساند. 
  • Fade: به لطف این قابلیت مویرا خیلی سریع به نقطه‌ای در نزدیکی خود تلپورت می‌کند.
  • Coalescence: با این قابلیت، مویرا یک تیر انرژی شلیک می‌کند که سلامتی هم‌تیمی‌ها را احیا می‌کند و در عین حال، به دشمنان آسیب می‌رساند. 

بلیزارد هنوز اعلام نکرده که شخصیت مویرا چه زمانی رسما به بازی اضافه خواهد شد. البته افرادی که در محل برگزاری بلیزکان 2017 حضور دارند، شانس بازی کردن با وی را خواهند داشت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده