// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

اسلحه محبوب بازی Gears Of War 4 با رنگ طلایی و ابعاد بزرگ عرضه می‌شود

استودیو The Coalition سازنده بازی Gears Of War 4، اسلحه طلایی رنگ Lancer را با ابعاد واقعی و به همراه بسته الحاقی انحصاری در تاریخ ۱۶ آبان منتشر می‌کند.

اگر از علاقه‌مندان سری بازی‌های Gears Of War باشید امکان ندارد با اسلحه محبوب Lancer آشنا نباشید، اسلحه‌ای که علاوه بر تیراندازی خیلی خوب، از یک اره برقی نیز بهره‌مند است که می‌توان دشمنان و لوکاست‌ها را طی انیمیشن‌هایی خونین اره کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار منتشر شده از سوی استودیو The Coalition، آنها اسلحه طلایی رنگ Lancer را در ابعاد بزرگ به همراه بسته الحاقی انحصاری با قیمت ۱۶۹ دلار در تاریخ ۱۶ آبان منتشر خواهند کرد.

این اسلحه علاوه بر چراغ قوه LED، دارای صدای اره برقی همانند اسلحه Lancer داخل بازی خواهد بود. کاربران باید ماشه نصب شده بر روی اسلحه را به بالا و پایین کشیده تا بتوانند صدای اره برقی این اسلحه محبوب را همانند داخل بازی گوش بدهند. علاوه بر این جای خشاب‌های اسلحه Lancer قابل برداشتن خواهد بود. 

اما همانطور که سازندگان اعلام کرده‌اند خریداران علاوه بر این اسلحه زیبا، یک بسته الحاقی برای بازی Gears Of War 4 به صورت انحصاری دریافت خواهند کرد که شامل Gear Pack خواهد بود.

در پایان با توجه به عرضه کنسول ایکس باکس وان ایکس در تاریخ ۱۶ آبان و طبق تایید مایکروسافت، بازی Gears Of War 4 بر روی این کنسول با دریافت به‌روزرسانی گرافیکی به صورت رایگان، برای سخت‌افزار قدرتمند این کنسول بهینه‌سازی خواهد شد


منبع IGN UK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده