// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

جزییات آپدیت گرافیکی Gears Of War 4 برای ایکس باکس وان ایکس منتشر شد

مایکروسافت برخی جزییات مربوط به بروزرسانی گرافیکی بازی Gears Of War 4 روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را منتشر کرد.

کنسول ایکس باکس وان ایکس تا چند هفته دیگر به صورت جهانی عرضه می‌شود و یکی از بازی‌هایی که قرار است روی این کنسول بهینه‌سازی شود و بروزرسانی گرافیکی دریافت کند، بازی Gears Of War 4 است. امروز مایکروسافت جزییات تازه‌ای از بروزرسانی گرافیکی این بازی را که قرار است در تاریخ ۱۶ آبان همزمان با عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس به صورت رایگان منتشر شود اعلام کرده است.

بنابراین بازی Gears Of War 4 قرار است روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس از لحاظ گرافیک فنی پیشرفت‌هایی داشته باشد. به دنبال این آپدیت رایگان، بازی Gears Of War 4 برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان ایکس دو حالت گرافیکی در نظر گرفته است که کاربران می‌توانند به صورت دلخواه از بین این دو حالت به انتخاب بپردازند. اولین حالت، حالت Performance خواهد بود که همانطور که از نام آن پیدا است روی عملکرد و اجرای بازی تاثیر خواهد گذاشت. در این حالت رزولوشن بازی همانند کنسول ایکس‌باکس وان روی 1080p قرار خواهد گرفت، اما برای اولین بار در کل مجموعه، بخش کمپین و Horde بازی با نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد. حالت دوم، حالت Visuals خواهد بود و همانطور که از نام آن پیدا است روی کیفیت بصری بازی تاثیر خواهد گذاشت. در این حالت کیفیت بافت‌های بازی به‌شدت افزایش پیدا خواهد کرد و از ویژگی‌های جدید گرافیکی استفاده خواهد شد. همانند کنسول ایکس باکس وان، نرخ فریم بازی Gears Of War 4 در حالت Visuals روی ایکس‌باکس وان ایکس در بخش کمپین و Horde روی ۳۰ فریم بر ثانیه قرار خواهد گرفت و بازی با رزولوشن 4K واقعی اجرا خواهد شد. اما بخش چندنفره بازی Gears Of War 4 فارغ از هر انتخاب گرافیکی که کاربران داشته باشند، با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

علاوه بر این، مایکروسافت جزییات دیگری نیز در مورد بهینه‌سازی بازی Gears Of War 4 روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس اعلام کرده است که از جمله آنها می‌توان به پشتیبانی از صدای Dolby Atmos، بهبود در کیفیت نور و نورپردازی، سایه‌های پویا، افزایش Draw Distance و افزایش کیفیت بافت‌های شخصیت‌ها اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید، کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ ۱۶ آبان عرضه خواهد شد و طبق اعلام مایکروسافت تاکنون بیش از ۱۰۰ بازی قرار است با بروزرسانی گرافیکی برای اجرا روی این کنسول بهینه‌سازی شوند


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده