// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

حجم نسخه نینتندو سوییچ بازی L.A. Noire اعلام شد

کمپانی راک استار گیمز فضای خالی موردنیاز بازی L.A. Noire روی کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرد.

شش سال پیش بازی L.A. Noire که به‌واسطه سبک و سیاق نوآر، داستان‌پردازی و فناوری موشن اسکن مورد استقبال منتقدین قرار گرفت، روی کنسول‌های نسل هفتم و پی سی عرضه شد. اواسط شهریورماه سال جاری هم عرضه این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ تایید شد. حال بر اساس جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی راک استار گیمز حجم نسخه کنسول Nintendo Switch بازی L.A. Noire را اعلام کرده است.

طبق اعلام کمپانی Rockstar Games، نسخه دیجیتالی بازی L.A. Noire حجمی معادل با ۲۹ گیگا‌بایت خواهد داشت. این در حالی است که نینتندو سوییچ دارای حافظه‌ای ۳۲ گیگا‌بایتی بوده و تنها ۲۵.۹ گیگابایت از آن قابل استفاده برای نصب بازی‌ است. به همین دلیل علاقه‌مندان این بازی اکشن ما‌جرا‌جویی، برای تجربه آن باید یک کارت حافظه تهیه کنند. کنسول نینتندو سوییچ از کارت‌های حافظه خارجی تا حجم دو ترابایت پشتیبانی می‌کند.

خریداران نسخه فیزیکی بازی L.A. Noire لازم است آپدیت روز اول این بازی با حجم ۱۴ گیگا‌بایت را دریافت کنند. این بروز‌رسانی شامل «دیتاهای موردنیاز برای گیم‌پلی» است و علاوه بر رفع باگ‌ها، تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. پیش از این اعلام شد که نسخه فیزیکی این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ به دلیل «مالیات» ۱۰ دلار گران‌تر از دیگر نسخه‌های دیجیتالی خواهد بود.

در مقام مقایسه با بازی L.A. Noire می‌توان به حجم نسخه فیزیکی بازی Doom اشاره کرد. کمپانی بتسدا اعلام کرده است که بخش کمپین تک‌نفره و حالت آرکید معادل یک کارتریج ۱۶ گیگابایتی حجم خواهند داشت و بخش چند‌نفره این بازی به صورت جدا‌گانه و با حجم ۹ گیگا‌بایت قابل دانلود است. با این حال حجم نسخه دیجیتالی بازی Doom همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

علی‌رغم حجم بالای باز‌ی‌های مولتی پلتفرم، بازی‌های انحصاری کنسول نینتندو سوییچ حجم بسیار پایینی را اشغال می‌کنند. برای مثال بازی‌های Super Mario Odyssey ،Splatoon 2 و Arms به تر‌تیب ۳.۱ گیگا‌بایت، ۵.۲ گیگا‌بایت و ۲.۲ گیگا‌بایت حجم دارند.

بازی L.A. Noire اولین محصول کمپانی راک استار گیمز است که روی جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه نینتندو سوییچ این بازی را در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) همزمان با نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خریداری کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده