نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

تریلر جدید ریمستر بازی L.A. Noire منتشر شد

کمپانی راک‌استار به‌تازگی تریلری جدید از نسخه ریمستر بازی L.A. Noire منتشر کرده که در آن گرافیک ارتقاء یافته بازی با کیفیت 4K به نمایش درآمده است.

چندی پیش بود که بالاخره کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games) انتشار نسخه ریمستر بازی L.A .Noire را برای کنسول‌های نسل هشتمی تایید کرد. حالا طبق آخرین اخبار بازی، به‌تازگی این کمپانی تریلری جدید از بازی کارآگاهی خود منتشر کرده که در آن گرافیک ارتقاء یافته این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به نمایش درآمده است.

این ویدیو با رزولوشن 4K تهیه شده؛ کیفیتی که به احتمال زیاد روی کنسول پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس قابل دسترسی خواهد بود. کاربران نسخه استاندارد این کنسول‌ها یعنی کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز می‌توانند بازی را روی کنسول خود با کیفیت 1080p تجربه کنند. 

علاوه بر ارتقای گرافیکی، نسخه ریمستر بازی L.A. Noire تمامی بسته‌های الحاقی این بازی را نیز شامل می‎‌شود. علاوه بر تمام این‌ها، یک نسخه دیگر از این بازی با نام L.A. Noire: The VR Case Files نیز برای هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive منتشر خواهد شد. این نسخه در واقع شامل هفت پرونده از بازی است که برای هدست واقعیت مجازی بازسازی شده‌اند.

نسخه ریمستر بازی L.A. Noire در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان‌ماه) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نیز کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. درواقع این اولین بازی کمپانی راک‌استار است که برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود و البته که به دلایل مالیاتی، از دو نسخه دیگر بازی ۱۰ دلار گران‌تر است. شما می‌توانید تریلر نسخه ریمستر بازی LA Noire را با کیفیت Full HD در وب‌سایت زومجی تماشا کنید. (برای تماشای نسخه 4K می‌توانید به سایت منبع مراجعه کنید)

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده