// یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰

بازی جدید استودیوی پلی‌تونیک گیمز، ادامه‌ ای معنوی بر Banjo-Kazooie است

استودیوی پلی‌تونیک گیمز که از اعضای سابق استودیوی رِر (Rare) تشکیل شده است، هنوز بازی بعدی خود را به صورت کامل معرفی نکرده‌اند. اما اطلاعات و تصاویری جدید از بازی آن‌ها در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
اعضای این استودیوی تازه تأسیس در کارنامه‌ی خود ساخت بازی موفق Banjo-Kazooie را در استودیوی ِرِر دارند. در جریان برگزاری مراسم EGX Rezzed ۲۰۱۵، پلی‌تونیک یک طرح کلی از بازی خود، موسوم به «پروژه Ukelele» به نمایش گذاشتند و چند تصویر را از بازی به نمایش گذاشتند که در بالا و پایین این خبر آن را مشاهده می‌کنید. پلی‌تونیک اعلام کرد که در ماه می میلادی بازی برای حمایت شدن در کیک‌استارتر حضور خواهد داشت:
و خبر بزرگ: جاه طلبی‌های ماه برای پروژه Ukelele بزرگ‌تر از همیشه است و با حضور در کیک‌استار که در ماه می برگزار می‌شود، می‌خواهیم آن‌ها را به حقیقت تبدیل کنیم.
10919039_1551996798401194_7401803181957392178_n اطلاعات بیشتری نیز از بازی منتشر شده است. گفته شده که این بازی یک پلتفرمر سه بعدی خواهد بود و از نظر شوخ‌طبعی و مخاطب، طرفداران Banjo-Kazooie را در نظر گرفته است. بازی با موتور گرافیکی Unity ساخته می‌شود. در این نشست پلی‌تونیک  گفت که برای ایجاد نمونه‌ی اولیه‌ی بازی جدید خود، بازی‌های Banjo-Kazooie و Tooie را در نظر گرفته‌اند. این استودیو افزود که این بازی برای رایانه‌های شخصی در حال ساخت است ولی مایل هستند که بازی برای هر پلتفرمی که طرفداران بخواهند، عرضه کنند، اما این امر به کیک‌استارتر بستگی دارد. آن‌ها به صورت مشخص شخصیت اصلی بازی را نشان ندادند، چون نمایش آن باعث خواهد شد که مکانیک گیم‌پلی فاش شود. به دلیل عدم آماده بودن این بخش نمی‌خواهند از گیم‌پلی بازی رونمایی شود. اما به نظر می‌رسد که در در هنگام معرفی بازی، شخصیت‌ اصلی بازی هم دیده‌ شده است. با مشاهده‌ی این توئیتِ دو پهلو به صحت این موضوع پی خواهید برد:
همه از ما می‌پرسند که چرا امروز ما قهرمان‌های خود را معرفی نکرده‌ایم. ما این‌ کار را کردیم. شما آن‌ها را ندیدید؟
raredeveloperproj_610 تصویری مبهم از شخصیت اصلی بازی
تیم بازی‌سازی توضیح داد که آن‌ها به بازی‌ Skylanders و شبکه‌ی ارتباطی بی‌سیم Amiibo نینتندو علاقه‌مند هستند. اما این موضوع با یک معرفی یا اشاره کوچک فاصله زیادی داشت. آن‌ها فقط به خاطر آمار و ارقام فروش و مفهوم گیم‌پلی، بازی را مورد ستایش قرار دادند. سرانجام پلی‌تونیک تایید کرد که گرنت کرخوپ، آهنگساز هر دو نسخه‌ی بازی Banjoe-Kazooie در پروژه Ukelele همکاری می‌کند. این موضوع را کرخوپ در توئیتر خود تایید کرد:
من واقعا کار موسیقی بازی استودیوی پلی‌تونیک را انجام می‌دهم و نُت نصف آهنگ‌های بازی نوشته‌ شده و بله از سنتور ماریمبا (سنتور چوبی که جز ساز‌های آفریقای جنوبی ومرکزی محسوب می‌شود) نیز در آن استفاده شده است.
تیم پلی‌تونیک صحبت‌های خود را این‌گونه به پایان رساندند:
شما به ما گفتید که دنیایی خیره‌کننده، شخصیت‌های عجیب‌وغریب و غیرمنتظره می‌خواهید و بتوانید بر روی پلتفرم مورد علاقه‌ی خود آن را تجربه کنید. ما با هم می‌توانیم این کار‌ها را امکان‌پذیر کنیم.
به طور حتم در کیک‌استارتر اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین تا ماه مِی میلادی باید صبر کرد و دید که پلی‌تونیک چه ایده‌هایی را می‌خواهد پیاد‌ه‌سازی کند. منبع: gameinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده