// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۸

فقط تا فردا می‌ توانید Star Citizen را رایگان بازی کنید

خبرهای بازی Star Citizen و موفقیت‌هایی که روز به روز کسب می‌کند، این روزها کم نیست و خیلی از کسانی که حتی به سبک بازی‌های فضایی علاقه‌ نداشتند، به سمت آن جذب شدند. حال سازندگان این بازی تصمیم گرفتند تا به مدت دو روز Star Citizen را به صورت رایگان در دسترس همه قرار دهند.
Star Citizen یک پروژه‌ی کیک‌استارتری است و فقط کسانی که از این بازی پشتیبانی مالی کنند، فعلا می‌توانند به بخش‌های متنوع آن دسترسی داشته باشند و به سازندگان در روند توسعه‌ی پروژه تا زمان عرضه‌ی نهایی کمک کنند. شاید شما هم دوست داشته باشید این بازی را امتحان کنید ولی جزوی از افراد پشتیبان نیستید. کلود امپریوم، شرکت سازنده‌ی این بازی در جریان کنفرانسی در PAX East 2015، اعلام کرد علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کد مخصوصی که ارائه‌ می‌دهیم، اقدام به دریافت کلاینت بازی کنند و تا پایان روز ۱۵ مارچ (یکشنبه ۲۴ اسفند) رایگان بازی را انجام دهند. کد رایگان: PAXEASTFREEFLY2K15 حجم نسخه‌ای که می‌توانید دریافت کنید، ۲۰ گیگابایت خواهد بود. در بازی به شما یک سفینه‌ی Anvil Hornet F7C Trainer داده خواهد شد و می‌توانید در بخش‌ Arena Commander و در حالت‌ چند نفره و Wave Base یا Combat Oriented به بازی بپردازید. هفته‌ی گذشته در خبری اعلام کردیم که بازی در زمان عرضه حدود ۱۰۰ گیگابایت فضا برای نصب نیاز خواهد داشت.

دانلود با کیفیت 720p | دانلود با کیفیت 360p

پروژه‌ی StarCitizen، یک بازی در سبک شبیه‌ساز فضا و تجارت و جنگ بین ستاره‌ای است که توسط Chris Roberts، بازیساز نام‌ آشنای صنعت بازی‌های ویدیویی هدایت می‌شود. وی سابقه‌ی ساخت بازی‌های این سبک مانند Freelancer و Starlancer در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ را در کارنامه‌ی خود دارد. وی پس از سال‌ها سکوت، پروژه‌ی Star Citizen را در کیک‌استارتر راه‌اندازی کرد که با استقبال شدید مردم و کمک‌های مالی بی‌شمار روبه رو شد.Star Citizen موفق‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌ی مردمی می‌توان نام برد که حتی نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. در حال حاضر، بودجه‌ی جمع شده برای این پروژه ۷۵ میلیون دلار است.این بازی با موتور گرافیکی Cry Engine ساخته می‌شود و طبق گفته‌ی سازندگان، قرار است از تمام قدرت گرافیکی این موتور استفاده شود. این بازی بازیکن به صورت آنلاین در تقابل با دیگر بازیکنان در فضایی بی‌نهایت و منظومه‌ها و کهکشان‌های وسیع قرار می‌گیرد و می‌تواند علاوه بر کسب پول و درآمد که صرف خرج در بازی می‌شود،می تواند با پول واقعی نیز آیتم‌های خود را خریداری کند. در حال حاضر ۱۸۰ نفر در چهار شهر از قبیل آستین، سانتامونیکا، منچستر و یک دفتر جدید در آلمان مشغول به فعالیت روی این بازی هستند. بازی Star Citizen در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.  منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده