نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰

گیِرباکس: بازی Borderlands 3 هنوز وجود خارجی ندارد

درحالی که طرفداران بی‌صبرانه منتظر معرفی بازی Borderlands 3 هستند، اما جیمز لوپز، تهیه کننده استودیو گیِرباکس اعلام کرد این بازی هنوز وارد خط تولید نشده است. با زومجی و صحبت‌های لوپز در این رابطه همراه باشید.
گیِرباکس به خوبی می داند طرفداران بی‌صبرانه خواستار معرفی Borderlands 3 هستند و هیچ‌گاه هم دست رد به سینه‌ی آن‌ها نزده است. این استودیو ایده‌های زیادی برای این بازی دارد تا آن را مثل نسخه‌های قبلی به یک تجربه‌ی خاص تبدیل کند. لوپز در رابطه با بازی Borderlands 3 گفت:
زمانی که داستان Borderlands 2 را نوشتیم، در انتهای آن احتمالاتی را برای نسخه‌ی بعدی ایجاد کردیم که گنجینه‌های معروف پاندورا را می‌توان در مناطق دیگر هم پیدا کرد. فکر کنم این ایده توقع بازیکنان را از بازی بالا می‌برد. ما شخصیت‌های قدرتمند و انعطاف‌پذیر زیادی را در بازی داریم که برخی از آن‌ها شکارچی گنج و برخی دیگر نیز در گذشته این کاره بودند.
گیِرباکس برای ارائه‌ی بهترین تجربه به خریداران نسخه‌ی بعدی Borderlands، دوست دارد از زمان کافی برای ساخت این بازی بهره ببرد. تیم آن‌ها در حال بررسی ایده‌های متفاوت است و شاید معرفی رسمی بازی کمی طول بکشد. با این حال طرفداران سری Borderlands از این‌که نسخه‌ی جدید این سری در دست تولید است می‌توانند نفس راحتی بکشند. لوپز در ادامه صحبت‌های خود از شخصیت‌های قابل‌بازی و این‌که Borderlands 3 هنوز وجود خارجی ندارد صحبت کرد:
لازم نیست تمام شخصیت‌های بازی قوی‌هیکل یا در زمینه استفاده از تکنولوژی ماهر باشند. شکارچیان گنج چه کسانی هستند؟ چیزهایی وجود دارد که ما باید در ذهن خود آن‌ها را جمع‌بندی کنیم، چرا که اگر این کار را انجام ندهیم، ریسک بزرگی را برای خراب کردن بازی جدید انجام دادیم. این روزها ما درحال پرورش ایده‌های مختلف هستیم و بنابراین بازی Borderlands 3 هنوز وجود خارجی ندارد.
Borderlands زمانی که بازی Borderlands 3 وارد خط تولید شود، تنها می‌توانید انتظار تجربه‌ی آن را روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی داشته باشید. این موضوع را کارل اِسلاتوف رییس شرکت تِیک‌تو در خلال صحبت‌های خود راجع به گزارش مالی سه‌ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۵ این شرکت عنوان کرده است. اسلاتوف در یک اظهارنظر قاطع بیان کرد که نسخه بعدی سری Borderlands  فقط برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و مخاطبان کنسو‌ل‌های نسل هفتم نمی‌توانند این بازی را تجربه کنند. البته این تصمیم چندان هم دنیای بازی‌های ویدیویی را شگفت‌زده نخواهد کرد، زیرا فروش کنسو‌ل‌های نسل هشتمی به خوبی می‌تواند این تصمیم تِیک‌تو را توجیه کند. این در حالی است که قدرت کنسول‌های نسل هشتم می‌تواند به آن‌ها برای خلق نوآوری‌های مختلف در گیم‌پلی و جلوه‌های بصری کمک کند. تا زمان معرفی بازی Borderlands 3، میتوانید از کالکشن Borderlands: The Handsome Collection روی کنسول‌های نسل بعدی خود لذت ببرید. Borderlands: The Handsome Collection شامل دو بازی Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel است و در تاریخ ۲۴ مارس (چهارم فروردین ۱۳۹۴) برای دو کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت عرضه می‌شود. علاوه بر بهینه‌سازی‌های فراوانی که روی گرافیک بازی صورت گرفته، تمام بسته‌های الحاقی دو بازی به صورت رایگان در این مجموعه قرار دارند. بنابراین با خرید این بسته، می‌توانید میلیون‌ها ساعت در سیاره‌ی پاندورا و کره‌ی ماه به جست و جو، کاوش و کارهای دیگر که طرفداران این بازی بیشتر با آن‌ها آشنا هستند بپردازید. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده