نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۲

تماشا کنید: اگر در این بازی بمیرید، دیگر هیچ گاه قادر به انجام دوباره آن نخواهید بود!

مرگ در برخی بازی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، دربرخی از بازی‌ها مانند Dark Soul's، بازیکنان از مرگ‌های خود درس می‌گیرند و در تلاش بعدی را‌ه‌های دیگری را امتحان می‌کنند، اما در بازی Upsilon Circuit، اگر حتی یک بار در بازی بمیرید، دیگر قادر به انجام دوباره این بازی نخواهید بود و باید برای همیشه آن را فراموش کنید!
بازی Upsilon Circuit تمام بازیکنان را در یک سرور قرار می‌دهد و آن‌ها را به دو تیم جداگانه تقسیم می‌کند. بنابراین در هر لحظه تنها هشت بازیکن در حال انجام این بازی هستند و هر لحظه امکان مردن آن‌ها به وحشیانه‌ترین شکل ممکن وجود دارد. در این بازی، ممکن است هر قدم شما آخرین آن باشد. علاوه براین، زمانی که بازیکنان در حال بازی کردن Upsilon Circuit هستند، کاربران دیگر به صورت زنده بازی آن‌ها را با هیجان بالا تماشا می‌کنند. در توضیحات اولیه این بازی گفته شده است:
هربازیکن به دنبال کریستال رویا در سیاه‌چاله‌های بازی جستجو خواهد کرد. در این راه آن‌ها با هیولاها مبارزه، با بازیکنان دیگر رقابت و از تله‌های مرگبار بازی فرار می‌کنند. زمانی که بازیکنان در حال مبارزه با هیولاها هستند یا در راه خود گنیجنه بدست می‌آورند، به مخاطبانی که در حال تماشای مسابقه هستند جوایزی داده خواهد شد. این مخاطبان زمانی که وارد بازی شوند، می‌توانند از این جوایز برای ارتقای توانایی‌های خود استفاده کنند.به زبان ساده‌تر، مخاطبانی که بازی را تماشا می‌کنند نقش رئیس سیاه‌چاله و داور را برعهده دارند.
در ادامه می‌توانید ویدیویی از بازی به همراه صحبت‌های کلوین گلوبُ، یکی از خالقین این بازی را به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

بازی Upsilon Circuit در حال حاضر در دست تولید قرار دارد و اگرچه تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما ایده‌ی اصلی بازی بسیار جذاب به نظر می‌رسد. باتوجه به فشاری که روی بازیکنان قرار دارد، قطعا تماشای بازی آن‌ها و مردن و ترک کردن بازی برای همیشه هیجان‌انگیز است. نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده