نویسنده: علیرضا قاسمی
// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

به زودی ویژگی هدیه بازی دیجیتالی به ایکس باکس وان اضافه خواهد شد

مایکروسافت اعلام کرد که در مراحل آزمایشی هدیه دادن بازی‌های دیجیتالی ایکس باکس در حال انجام است و به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در جدیدترین اخبار بازی، به زودی قادر خواهید بود تا علاوه بر خرید بازی‌های دیجیتال برای خودتان، آن‌ها را به دوستانتان در ایکس‌باکس وان هدیه دهید. علاوه بر آواتار‌های جذاب جدیدی که قرار است پاییز امسال اضافه شوند، ویژگی بزرگ بعدی برای ایکس‌باکس وان، هدیه دادن بازی‌های دیجیتال به دوستان خود از طریق استور است. 

مایک یبارا، معاون بخش گیمینگ شرکت مایکروسافت، در توئیتر خود از آماده‌سازی این ویژگی خبر داد و اعلام کرد که مراحل آزمایشی این ویژگی توسط اعضای Xbox Insider در حال انجام است. چیزی که مشخص است این است که این ویژگی به زودی به ایکس‌ باکس وان اضافه خواهد شد.

xbox one gift

فرآیند هدیه دادن بازی دیجیتال به دوستان، به نظر ساده می‌رسد. برای این کار باید به استور ایکس‌باکس وان مراجعه کرده و با انتخاب گزینه‌ی «Buy as Gift» در صفحه‌ی بازی مورد نظر، دوست مورد نظر را انتخاب کرده تا بازی برای او ارسال شود. بدین ترتیب، کد بازی خریداری شده توسط شما، در بخش پیام‌های ایکس باکس دوست شما نمایان خواهد شد. 

هدیه بازی‌های دیجیتال ایده‌ی جدیدی نیست. مدتی است که چنین ویژگی در پلتفرم‌های پی‌سی مانند استیم و اوریجین وجود دارد. اما جالب است که این ایده تا به حال در کنسول‌های ایکس‌باکس یا پلی‌ استیشن عملی نشده بود. 

در حالی که ما هنوز تاریخ دقیقی از زمان انتشار این ویژگی نمی‌دانیم، تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که این بخش تا قبل از تعطیلات به ایکس‌باکس وان اضافه شود. این ویژگی بهترین راه برای سورپرایز یک دوست گیمر است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده