// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

پنج بازی جدید به سرویس Backward Compatibility مایکروسافت اضافه شد

مایکروسافت پنج بازی دیگر کنسول ایکس‌باکس 360 را از طریق قابلیت Backward Compatibility به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه کرد.

مایکروسافت امروز پنج بازی جدید را به سرویس Backward Compatibility اضافه کرد که در این میان عناوینی از بازی‌های Xbox Live Arcade نیز به چشم می‌خورد. در صورتی که دیسک اصلی این بازی‌ها را برای کنسول ایکس باکس 360 داشته باشید می‌توانید از همین امروز این بازی‌ها را روی کنسول ایکس باکس وان تجربه کنید. در غیر این صورت می‌توانید از فروشگاه ایکس باکس این بازی‌ها را خریداری کنید. پنج بازی اضافه‌شده به سرویس Backward Compatibility به شرح زیر است:

  • Deadfall Adventures
  • Mutant Storm Reloaded
  • 0Day Attack on Earth  
  • Girl Fight
  • Yosumin Live

بازی Deadfall Adventures با حال و هوای ایندیانا جونز و در سبک شوتر اول-شخص ساخته شده و دارای المان‌هایی از بازی‌های اکشن ماجراجویی است و در محیط‌های عجیب و غریب و مرگبار اتفاق می‌افتد. البته با توجه به مشخص شدن لیست بازی‌های رایگان ماه نوامبر کنسول ایکس‌باکس وان، این بازی نیز از اواسط ماه نوامبر برای کاربران گلد رایگان خواهد شد. 

در طرف دیگر بازی Mutant Storm Reloaded در سبک شوترهای کلاسیک دهه ۸۰ میلادی است. سه بازی 0Day Attack On Earth ،Girl Fight و Yosumin Live نیز از جمله بازی‌های Xbox Live Arcade کنسول ایکس‌باکس 360 است که از طریق قابلیت Backward Compatibility در دسترس کاربران کنسول ایکس‌باکس وان قرار گرفته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده