// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

قابلیت بالا رفتن و پرش از موانع به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اضافه می‌شود

بلوهول قصد دارد قابلیت بالا رفتن و پرش از موانع را به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اضافه کند، اما این امر نیاز به آزمایش دارد.

در حالی که تا انتهای سال جاری میلادی بیشتر از ۱۱ هفته باقی نمانده است، قرار است نسخه کامل بازی PlayerUnknown's Battlegrounds تا قبل از اتمام سال ۲۰۱۷ میلادی برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بلوهول (BlueHole) اطلاعاتی از برنامه خود برای نسخه کامل این بازی را با طرفداران در میان گذاشته است.

در پستی در انجمن‌های استیم، استودیو بلو‌هول جزئیاتی از برنامه موجود برای بازی PUBG را با کاربران در میان گذاشت که شامل افزوده شدن ویژگی‌های جدید می‌شود. علاوه بر نقشه جدید صحرایی، سازندگان در حال کار روی اضافه کردن قابلیت بالا رفتن و پرش از موانع در بازی هستند. در حالی که دو مکانیک یاد شده می‌تواند تاثیر به‌سزایی در گیم‌پلی بازی بگذارد، اما این محتوا قبل از اضافه شدن به بازی باید حداقل یک ماه در سرور‌های آن آزمایش شود.

استودیو بلو‌هول در این باره گفت:

محتوا و ویژگی جدیدی که قرار است در سرور‌های آزمایشی قرار بگیرد حداقل باید دو الی چهار هفته فاز آزمایشی خود را بگذراند. برای ما بسیار دشوار خواهد بود اگر بخواهیم در اضافه کردن آپدیت جدید به بازی عجله کنیم و محتوا را با عجله در سرور‌های اصلی منتشر کنیم. در حالی که می‌خواهیم محتوای جدید را، پیش از اضافه کردن آن به طور رسمی به بازی، به طور دقیق مورد آزمایش قرار دهیم، ما آپدیت جدیدی را برای بازی منتشر نمی‌کنیم و در عوض سعی می‌کنیم که این محتوا را برای مدت طولانی‌تری در سرور‌های آزمایشی مورد امتحان قرار دهیم.

به نقل از بلوهول، کاربران می‌توانند مکانیک دو قابلیت جدید یعنی بالا رفتن و پرش از موانع را در اواخر اکتبر و اوایل نوامبر (آبان‌ماه) تجربه و آزمایش کنند. علاوه بر آن، سازندگان یک آپدیت کوچک نیز در هفته جاری برای بازی منتشر می‌کنند که در واقع آخرین بسته بروزرسانی این بازی، پیش از آماده شدن سرور‌های بازی PUBG برای انتشار رسمی آن به شمار می‌رود. در ادامه می‌توانید جزئیات این آپدیت را مشاهده کنید.

گیم‌پلی

  • کاهش آیتم اولیه بازی با توجه به سطح آن برای متعادل‌سازی در قسمت شمال شرقی نقشه Erangel

رفع ایرادات

  • حذف انیمیشن آتش و افکت آن در بخش آغازین بازی در هواپیما، زمانی که یکی از کاراکتر‌ها با کوکتل مولوتف آتش می‌گیرد
  • حذف ایرادی که به کاراکتر اجازه می‌داد سلاح اصلی و ماهیتابه را به طور همزمان در دستان‌اش نگه دارد
  • حذف ایراد در بخش تماشاگران که موجب چشمک زدن آیکون سلاح‌ها در بازی می‌شد

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds چندی پیش مشخص شد که رکورد تعداد کاربران همزمان این بازی در تاریخ استیم شکسته شده است و دو میلیون کاربر به طور همزمان به تجربه این بازی پرداخته‌اند.

PlayerUnknown's Battlegrounds یک بازی شوتر سوم-شخص و Battle Royale است که هم‌اکنون از طریق سیستم Early Access استیم برای کاربران کامپیوتر در دسترس است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده