نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

تمدن اندونزی بازی Civilization VI معرفی شد

فیرکسیس گیمز امروز اعلام کرد که قرار است تمدن اندونزی در قالب یک DLC به بازی Civilization VI اضافه شود. 

این روز‌ها اخبار بازی زیادی در رابطه با Civilization VI منتشر می‌شود. چند روز پیش فیرکسیس گیمز، سازنده بازی، جزییاتی از آپدیت پاییز آن منتشر کرد و دیروز هم شاهد معرفی تمدن خِمِر برای این بازی بودیم. حال این استودیو امروز از یک تمدن دیگر نیز برای بازی رونمایی کرده که اندونزی است و رهبری آن را Dyah Gitarja برعهده خواهد داشت.

Dyah Gitarja در واقعیت پس از کشته شدن برادر ناتنی‌اش، به رهبر اندونزی تبدیل شد. در این دوره کشور در آشوب و هرج و مرج بود که Dyah Gitarja توانست شرایط را آرام کرده و برای مدت طولانی حکومت کند. در بازی توانایی ویژه Dyah Gitarja قرار است Exalted Goddess of the Three Worlds نام داشته باشد. این قابلیت باعث می‌شود تا شهر‌هایی که نزدیک ساحل ساخته می‌شوند، ایمان بیش‌تری تولید کنند و علاوه بر این، نیرو‌های دریایی را هم می‌توان با قیمت کم‌تری به دست آورد. 

نیروی ویژه اندونزی در بازی، Jong است. Jong یک کشتی است که جایگزین Frigate شده و باعث می‌شود سرعت کشتی‌های کناری‌اش هم افزایش پیدا کند. ساختمان مخصوص این تمدن هم Kampung است که آن را فقط در آب می‌توان ساخت. این ساختمان باعث می‌شود تا به ازای هر قایق ماهی‌گیری، غذا، ایمان و مسکن بیش‌تری در دسترس قرار بگیرد.

بازی Civilization VI

بازی Civilization VI


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده