نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

جزییات آپدیت پاییز بازی Civilization 6 منتشر شد

استودیو فیرکسیس گیمز از جزییات آپدیت پاییز ۲۰۱۷ بازی Civilization 6 رونمایی کرد. 

با گذشت تقریبا یک سال از انتشار بازی Civilization 6، استودیو فیرکسیس گیمز کماکان به پشتیبانی از این بازی ادامه می‌دهد و در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، از جزییات آپدیت بعدی آن رونمایی کرده است. این بروزرسانی که آپدیت پاییز ۲۰۱۷ نام دارد، تغییرات متعددی در این ساخته استراتژیک اعمال خواهد کرد که می‌توان اصلی‌ترین آن‌ها را اعمال تغییراتی در سیستم مذهب در بازی دانست. اضافه شدن دو Pantheon و همچنین عقاید Founder ،Follower ،Enhancer و Worship جدید از جمله تغییراتی هستند که در این راستا اعمال خواهند شد. این موارد همچنین دو ساختمان و یک نیروی جدید به اسم Warrior Monk را به بازی اضافه می‌کنند.

فیرکسیس اعلام کرده که بازخورد‌های کاربران در رابطه با ایراد در زمینه مذهب را بررسی کرده و این تغییرات به همین دلیل در بازی اعمال شده‌اند. علاوه بر این پس از آپدیت جدید، نیرو‌های مذهبی در جریان نبرد‌ها از امتیاز‌های Flank و Support برخوردار خواهند شد. همچنین نیروی Guru می‌تواند سلامتی دیگر نیرو‌های مذهبی را بهبود ببخشد. 

تغییر بعدی که آپدیت پاییز در بازی اعمال خواهد کرد، مربوط به رابط کاربری و برخی جنبه‌های بصری Civilization VI می‌شود. برای مثال از این پس مذهب هر تمدن روی پرچم نیرو‌های آن مشاهده خواهد شد و همچنین Religion Lens هم بهبود پیدا کرده تا خواناتر و کاربردی‌تر از قبل باشد. البته بهبود‌های بصری فقط مربوط به مذهب نمی‌شود و مثلا صفحه Diplomacy نیز بهبود‌هایی داشته تا راحت‌تر بتوانید به اطلاعات مدنظرتان دسترسی داشته باشید. بهبود منو‌ها و یک سری دیگر از قسمت‌های بازی هم دیگر تغییراتی هستند که آپدیت پاییز در بازی اعمال می‌کند.

آپدیت جدید Civilization 6 همچنین در گیم‌پلی بازی تغییراتی اعمال می‌کند که اصلی‌ترین آن، به هوش مصنوعی بازی در زمینه تولید و استفاده از نیرو‌های دریایی مربوط می‌شود و از این پس شاهد خواهید بود که تمدن‌های دیگر، اهمیت بیش‌تری به نیروهای دریایی می‌دهند و همچنین در مبارزه با این نیرو‌ها عملکرد بهتری دارند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده