نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

تمدن Khmer بازی Civilization 6 معرفی شد

استودیو فیرکسیس گیمز تمدن Khmer را برای بازی Civilization VI معرفی کرد. 

پس از اینکه چند روز پیش فیرکسیس گیمز آپدیت پاییز بازی Civilization VI را معرفی کرد، امروز هم این استودیو در جدید‌ترین اخبار بازی، از یک تمدن جدید برای این اثر رونمایی کرده است. این تمدن خِمِر (Khmer) نام دارد و جزو تمدن‌های باستانی است که پیش از این هم در این سری شاهد حضور آن بوده‌ایم. رهبر این تمدن Jayavarman خواهد بود که در واقعیت هم به‌عنوان رهبری مقتدر و مخصوصا از نظر نظامی قدرتمند شناخته می‌شد. 

Jayavarman در زمان حکومت خود توانست در برابر حمله اقوام دیگر ایستادگی و خِمِر را به کشوری قدرتمند تبدیل کند. وی همچنین مذهب بودا را به‌عنوان دین رسمی کشورش انتخاب کرد و باعث ساخته شدن بنا‌های زیادی شد. امروز در کامبوج از Jayavarman به‌عنوان یک رهبر بزرگ یاد می‌کنند و احترام زیادی برایش قائل هستند. 

قابلیت ویژه خمر در بازی Grand Barays نام دارد. این قابلیت باعث می‌شود زمانی که مزرعه‌ها را در کنار Aqueduct‌ها بسازید، غذای بیش‌تری به دست بیاورید. همچنین Aqueduct‌ها هم خود امتیاز‌های ویژه‌ای مثل ایمان را در پی خواهند داشت. 

نیروی ویژه تمدن خِمِر در بازی، Domrey نام دارد. این نیرو‌ها در اصل یک سری بالیستا هستند که روی فیل‌ها سوار شده‌اند و در یک نوبت می‌توانند همزمان حرکت و حمله کنند. همچنین ساختمان ویژه این تمدن هم Prasat است که جایگزین Temple شده و باعث تولید یک سری نیرو می‌شود و علاوه بر آن، امتیاز‌های ویژه‌ای از قبیل ایمان هم در پی دارد. 

همچنین Jayavarman هم یک قابلیت ویژه در بازی دارد که Monasteries of the King نام داشته و باعث می‌شود مکان‌های مقدس، در صورتی که روی رود ساخته شوند، غذای بیش‌تری را برای بازیکن به ارمغان بیاورند. در ادامه می‌توانید تصاویری از بنا و نیروی ویژه این تمدن را مشاهده کنید:

بازی Civilization VI

بازی Civilization VI

افرادی که نسخه دیلاکس بازی Civilization VI را داشته باشند، به صورت رایگان به این تمدن دسترسی خواهند داشت. افراد دیگر هم می‌توانند این تمدن را در قالب DLC به صورت مجزا خریداری کنند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده