نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

مجموعه 8Bit Adventure Anthology شامل سه بازی ماجراجویی کنسول NES معرفی شد

8Bit Adventure Anthology یک مجموعه بازی است که به‌زودی برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود و شامل سه بازی ماجراجویی کلاسیک است.

امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی ابسترکشن گیمز مجموعه 8Bit Adventure Anthology را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی معرفی کرد. این مجموعه شامل سه بازی ماجراجویی کلاسیک کنسول NES است و البته پسوند Volume 1 هم در انتهای آن دیده می‌شود که نشان می‌دهد این مجموعه دنباله‌هایی هم خواهد داشت. 8Bit Adventure Anthology قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) منتشر شود و بازی‌های موجود در این مجموعه هم Shadowgate ،The Uninvited و Déjà Vu هستند. 

در بازی Shadowgate باید وارد یک قلعه نفرین‌شده شوید و معما‌هایی را در آن حل کنید؛ چرا که سرنوشت جهان به موفقیت شما در این قلعه بستگی دارد. داستان بازی The Uninvited هم از این قرار است که شما در اثر یک تصادف، خواهر خودتان را گم می‌کنید و حال باید برای پیدا کردن وی، وارد یک عمارت عجیب و غریب شوید. بازی Déjà Vu هم داستانی را در سال ۱۹۴۲ روایت می‌کند؛ جایی که فردی با استفاده از اسلحه شما و در دفتر محل کار شما مرتکب قتل شده است و حال شما باید به راز این قتل پی ببرید. 

تمامی این سه بازی ماجراجویی آثار موفقی بودند که در دهه ۸۰ میلادی برای کنسول NES نینتندو منتشر شدند و قطعا تجربه آن‌ها روی پلتفرم‌های جدید لذت خاص خودش را خواهد داشت. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده