نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

اد بون از انتشار Injustice 2 و دیگر بازی های ندررلم روی نینتندو سوییچ می‌گوید

اد بون، خالق مجموعه بازی‌های Mortal Kombat و Injustice در گفتگو با گیم‌اسپات از علاقه‌ی خود برای انتشار بازی‌های استودیو ندررلم روی نینتندو سوییچ سخن گفت.

اگر یکی از دارندگان نینتندو سوییچ باشید، انتظار دارید تا تمامی بازی‌های جدید برای کنسول شما نیز منتشر شود. پیش از این شاهد انتشار تعدادی از بازی‌های مبارزه‌ای دوبعدی نظیر بازی Street Fighter II و بازی‌های کلاسیک Neo Geo برای این پلتفرم بودیم که بازی‌های جدیدی به حساب نمی‌آیند. حال و مطابق آخرین اخبار بازی، وب‌سایت گیم‌اسپات در جریان نمایشگاه برزیل گیم شو مصاحبه‌ای را با اِد بون، بنیان‌گذار استودیو ندررلم و خالق مجموعه بازی‌های Mortal Kombat و Injustice ترتیب داده است که به بسیاری از سوالات طرفداران پیرامون انتشار بازی‌های استودیو ندررلم روی نینتندو سوییچ پاسخ می‌دهد.

اِد بون در این مصاحبه گفت که احتمال اجرای بازی Injustice 2 روی نینتندو سوییچ وجود دارد، ولی برای این کار باید تغییراتی را در این نسخه از بازی ایجاد کرد. او در این رابطه به گیم‌اسپات گفت:

بله، من فکر می‌کنم که شما می‌توانید تمامی بازی‌ها را [روی کلیه‌ی پلتفرم‌ها] به اجرا درآورید که برای این کار باید تغییراتی را در آن ایجاد کنید. شما حتی قادر به ساخت یک نسخه از بازی Injustice برای Atari 2600 هستید که مطمئنا از نظر ظاهری عالی نخواهد بود، ولی شرط می‌بندم که شما می‌توانید این کار را انجام دهید.

بون در صحبت‌های خود به طور کلی در مورد ایده توسعه‌ی بازی‌های مختلف روی کنسول نینتندو سوییچ خوش‌بین به نظر می‌رسید. به این ترتیب استودیو ندررلم ممکن است که توسعه بازی‌ها برای نینتندو سوییچ را به علت چالش‌های فنی مرتبط، به یک استودیوی خارجی واگذار کند.

زمانی که وب‌سایت گیم‌اسپات در خصوص علاقه‌ی بون به انتشار بازی‌های آینده استودیو ندررلم روی کنسول نینتندو سوییچ سوال کرد، وی پاسخ داد:

بله، در حقیقت من این کار را انجام می‌دهم. طراحی این کنسول بسیار متفاوت است و به این خاطر نمی‌توان به‌راحتی بازی‌های پلی استیشن 4 را روی نینتندو سوییچ منتشر کرد و من فکر می‌کنم که ما باید یک تیم خارجی برای آن تشکیل دهیم. از این موضوع آگاهم که ما در تیم هنری نیروی کافی برای پشتیبانی از سه پلتفرم مختلف را داریم و این چیزی است که باید به‌دقت جزئیات آن را بررسی کنیم.

باید از خود پرسید که آیا تجربه بازی Injustice در کنسول نینتندو سوییچ لذت‌بخش خواهد بود؟ بله، به نظر من جالب است؛ زیرا شما می‌توانید تورنمنت برگزار کنید و در این صورت افراد مختلفی با کنسول‌های نینتندو سوییچ خود خواهند آمد و به این ترتیب ساختار یک تورنمنت، مانند بازی کردن به صورت همزمان را به‌وجود آورید.

اوایل امسال اد بون یک نظرسنجی در حساب کاربری خود در توییتر برگزار کرد و از هواداران در خصوص آوردن بازی Injustice 2 روی یکی از پلتفرم‌های نینتندو سوییچ یا پلی استیشن ویتا پرسید که نینتندو سوییچ در این نظرسنجی رای بیشتری آورد. در حال حاضر انتشار بازی Injustice 2 برای نینتندو سوییچ تایید نشده است، ولی با توجه به حمایت‌های استودیو ندررلم از این بازی، چندان دور از انتظار نیست که نهایتا شاهد این نسخه از بازی باشیم. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده