// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

آپدیت 1.09 بازی Injustice 2 منتشر شد

استودیو ندررلم آپدیت 1.09 بازی Injustice 2 را منتشر کرد و با آن، بازی را برای کاراکتر بعدی آماده کرد.

آخرین آپدیت بازی Injustice 2 دیروز منتشر شد و با بهبودها و متعادل‌سازی‌هایی همراه بود. این آپدیت بیشتر برای آماده‌سازی بازی برای بسته الحاقی کاراکتر بعدی آن یعنی Raiden اعمال شده است.

این بروزرسانی که نسخه 1.09 بازی Injustice 2 به شمار می‌رود قرار است برخی از ایرادات این بازی را برطرف کند، اما همچنین چندین تغییر را در طراحی‌ها اعمال می‌کند. آیتم‌های افسانه‌ای (Legendary) با تغییراتی همراه بوده است؛ طوری که دیده می‌شود آمار پایه آنها با افزایش روبه‌رو شده است. همچنین کاراکتر‌های بیشتری میزبان Legendary Multiverse‌‌ها شدند که شامل شخصیت‌های Black Adam ،Brainiac ،Catwoman ،Deadshot ،Flash ،Scarecrow و Supergirl می‌شود. رویداد‌های Legendary Multiverse نیز با کاهش چشم‌گیری در مدت زمان همراه شده و از ۳ هزار و ۷ هزار دقیقه به ترتیب به هزار و ۳ هزار دقیقه کاهش یافته است.

آپدیت 1.09 بازی Injustice 2 از لحاظ فنی کاراکتر Raiden و اسکین پرمیر وی یعنی Black Lightning را به این بازی اضافه می‌کند، اما برای استفاده از آن باید تا زمان انتشار رسمی منتظر بمانیم. با این حال هنوز تاریخ دقیق راه‌یابی این کاراکتر به بازی مشخص نشده است.

در این میان، تغییرات زیادی روی کاراکتر‌های این بازی اعمال شده است که می‌توان به رفع ایراد کاراکتر Aquaman اشاره کرد که پس از اعمال حرکاتی با محیط پیرامون، نیزه وی در دست دیگر او مشاهده می‌شد. تغییراتی نیز روی برخی از مراحل این بازی اعمال شده است که می‌توان به اتوبوس واقع در مرحله Arkham Asylum اشاره کرد که در برخی مواقع درب آن در جهت اشتباه تاب می‌خورد. شما از اینجا می‌توانید فهرست تمامی تغییرات را مشاهده کنید.

بازی Injustice 2 یکی از بهترین‌ بازی‌های مبارزه‌ای اخیر است که در بررسی زومجی توانست نمره عالی ۹ را از آن خود کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده