// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

Playerunknown's Battlegrounds به مرز 2 میلیون کاربر همزمان نزدیک شد

چیزی تا رسیدن بازی Playerunknown's Battlegrounds به رکورد ۲ میلیون کاربر همزمان در استیم باقی نمانده است!

پس از انتشار بازی Playerunknown's Battlegrounds به صورت دسترسی پیش از موعد، این بازی خیلی زود توانست رکورد تعداد کاربر همزمان بازی DOTA2 را پشت سر بگذاردکمتر از یک ماه قبل، تعداد کاربران همزمان بازی Playerunknown's Battlegrounds از یک میلیون نفر عبور کرد و طی ۱۵ روز گذشته نیز توانست از مرز ۱.۵ میلیون کاربر همزمان نیز عبور کند. طبق جدیدترین اخبار بازی و  چارت این بازی در استیم، چیزی دیگر تا دستیابی به رکورد ۲ میلیون کاربر همزمان در بازی Playerunknown's Battlegrounds باقی نمانده است!

طبق چارت استیم، روز گذشته این پلتفرم ۱۶.۳ میلیون کاربر همزمان داشته است و بیشترین آمار مربوط به بازی Playerunknown's Battlegrounds با ۱,۹۶۳,۰۸۰ کاربر همزمان بوده است. شما می‌توانید چارت تعداد کاربران همزمان ۱۰ بازی برتر پلتفرم استیم را تماشا کنید. نکته جالب توجه فاصله بسیار زیاد تعداد کاربران همزمان بازی PUBG با بازی‌های دیگر است!

Steam chart PUBG

ستون سمت راست: بیشترین تعداد کاربران همزمان و ستون سمت چپ: تعداد کاربران فعلی

با توجه به رشد شتابان تعداد کاربران Playerunknown's Battlegrounds می‌توان تعداد کاربران ماه آینده این بازی را نیز حدس زد اما برندن گیرین کارگردان بازی طی اظهار نظری این چنین بیان کرده است:

معتقدم رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر دور از دسترس نیست

در صورت تمایل برای خواندن دیگر مطالب مرتبط با بازی موفق و جنجالی Playerunknown's Battlegrounds می‌توانید از این قسمت اقدام کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده