// یکشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

آپدیت بازی Final Fantasy XV محتویات داستانی به مرحله ۱۲ اضافه کرد

اخیرا آپدیتی برای بازی Final Fantasy XV در دسترس قرار گرفته که در جریان آن، شاهد اضافه شدن یک سری محتویات داستانی به مرحله دوازدهم بازی هستیم.

کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی Final Fantasy XV، از زمان عرضه این بازی تا به امروز سعی کرده با انتشار آپدیت‌های مختلف، محتویات داستانی و رویدادهایی را در اختیار کاربران قرار بدهد تا همیشه احساس تازگی کنند.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، جدیدترین بروزرسانی بازی Final Fantasy 15 در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی قرار گرفته است و در جریان آن شاهد اضافه شدن یک سری محتویات داستانی هستیم.

در اواخر بازی فاینال فانتزی 15، شاهد این بودیم که شخصیت‌های داستان در مورد جنگی به نام Astral صحبت می‌کنند. در واقع تنها به این جنگ اشاره شد و هیچ اطلاعات تکمیلی در اختیار مخاطب قرار نگرفت. حال بروزرسانی منتشر شده، محتویات جدیدی را به مرحله دوازده بازی اضافه می‌کند که در واقع مربوط به جنگ Astral است. در بازی اصلی، یکی از ارجاعاتی که درباره این جنگ با آن مواجه شدیم، مرحله فرعی Aftermath of the Astral War بود که در جریان آن باید از Taelpar Crag عکس می‌گرفتید.

اگر بازی را به اتمام رسانده‌اید باید از بخش انتخاب مراحل، مرحله ۱۲ را انتخاب و دوباره بازی کنید تا شاهد محتویات اضافه‌شده باشید و اگر هنوز بازی را تمام نکرده‌اید، در جریان بازی کردن خود، به این بخش خواهید رسید. در آخر اعلام شده که جدای از محتویات داستانی، بعضی از مشکلات و باگ‌های کوچک بازی نیز رفع شده‌اند.

بازی Final Fantasy XV

بازی Final Fantasy XV

بازی Final Fantasy XV


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده