// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

بازی های جدید ماه اکتبر سرویس Xbox Game Pass

کمپانی مایکروسافت اسامی بازی‌های جدید اضافه شده به سرویس Xbox Game Pass برای ماه اکتبر را اعلام کرد که به زودی در دسترس خواهند بود. 

طبق روال ماه‌های گذشته، مایکروسافت اسامی هفت بازی جدید را برای اعضای سرویس Xbox Game Pass در ماه اکتبر اعلام کرد. طبق آخرین اخبار بازی، هفت بازی در نظر گرفته‌شده برای این سرویس در ماه اکتبر شامل ۶ بازی از کنسول ایکس باکس وان و یک بازی از کنسول ایکس باکس 360 است که از طریق ویژگی Backward Compatibility قابل بازی خواهد بود. بازی‌های جدید که اسامی آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید، از تاریخ یک اکتبر (۹ مهر) برای اعضای این سرویس در دسترس قرار می‌گیرند:

ایکس‌باکس 360

ایکس‌باکس وان

کاربران کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار به عضویت سرویس Xbox Game Pass درآیند. عضویت در این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد به مجموعه‌ای با بیش از ۱۰۰ بازی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 دسترسی داشته باشند. ویژگی بارز این سرویس نسبت به سرویس‌های مشابه مانند Netflix و PlayStation Now این است که بازی‌ها به صورت استریم آنلاین اجرا نمی‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را دانلود و روی کنسول خودتان نصب کنید. همچنین استفاده از بازی‌های این سرویس محدویت زمانی ندارد و تا زمانی که عضو این سرویس هستید می‌توانید به تجربه بازی‌های موجود در لیست Xbox Game Pass بپردازید.

Xbox Game Pass October

لیست بازی‌های اضافه شده به سرویس Xbox Game Pass در ماه اکتبر

 

تمامی بازی‌های موجود روی این سرویس، دائمی نیستند و برخی از آن‌ها پس از گذشت مدتی حذف خواهند شد. البته مایکروسافت اعلام کرده که فعلا تا ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۷، قصد حذف کردن بازی‌ای از این سرویس را ندارد و فقط به اضافه کردن بازی‌های جدید ادامه خواهد داد. در ماه گذشته نیز مایکروسافت هفت بازی را به این سرویس اضافه کرد که از جمله آنها می‌توان به بازی‌ Fable II اشاره کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده