// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

قسمت دوم Odyssey 2018 بازی Smite منتشر شد

استودیو Hi-Rez اعلام کرد که قسمت دوم Odyssey 2018 بازی Smite با نام Fall of War منتشر شده است و ادامه داستان آن را روایت می‌کند.

سال گذشته استودیو های-رز (Hi-Rez) مجموعه کامیکی را بر اساس بازی Smite با کمک Darkhorse Comic منتشر کرد که با نام Smite: The Pantheon War در دسترس طرفداران قرار گرفت و امسال متوجه خواهیم شد که پس از آزادی Fenrir و با آمدن Ragnarok چه اتفاقی می‌افتد. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، سازندگان از اپیزود دوم Fall of War بازی Smite (نام رویداد Odyssey 2018) رونمایی کردند و آن را در دسترس کاربران قرار دادند.

رویداد مذکور در خود پوسته‌های زیادی را جای داده است که به همراه آواتار‌ها، فریم‌های بارگذاری و غیره به این بازی اضافه شده است. کاربران با خرید کردن این آیتم‌ها به اندازه مورد نظر می‌توانند به اسکین سطح ۵ کاراکتر Ullr دست پیدا کنند که در انتهای رویداد به بازی اضافه می‌شود.

آپدیت مذکور همچنین بهبود‌هایی را ضمیمه خود کرده است که ایراد‌هایی را از این بازی برطرف می‌کند. بهبودها شامل بخش Spectator می‌شود. برای اطلاع بیشتر از جزئیات آپدیت بازی Smite می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

بازی Smite هم‌اکنون به طور رایگان یا به اصطلاح Free to Play روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است.

در خبر‌های دیگر می‌توانید نگاهی به جزئیات آپدیت 4.17 بازی Smite بیندازید که کاراکتر جدیدی را با نام Hachiman به این بازی اضافه می‌کند. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده