نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

استودیوی سازنده Just Cause برای بازی های نسل بعد نیرو استخدام می‌کند

استودیو آوالانچ به تازگی در وب‌سایت رسمی خود اعلامیه‌ای جهت استخدام نیرو برای ساخت یک بازی نسل بعدی منتشر کرده است.

استودیو آوالانچ (Avalanche) را همگی برای ساخت بازی‌های معروفی همچون سری Just Cause و نیز بازی Mad Max به‌خاطر داریم؛ هرچند این کمپانی مدت زیادی است که در سکوت فرو رفته و تاکنون هیچ خبر جدیدی از قسمت بعدی این دو بازی منتشر نکرده است. از پروژه حال حاضر این کمپانی نیز اطلاعات بسیار کمی در اختیار است؛ آن‌‌قدر کم که حتی نمی‌دانیم ساخته بعدی این کمپانی قرار است قسمت جدیدی از مجموعه Just Cause باشد یا دنباله‌ای بر بازی مد مکس، یا شاید هم این کمپانی قصد ساخت بازی کاملاً جدیدی را در سر داشته باشد. در هر صورت، هیچ‌یک از اعضای این کمپانی حاضر به ارائه اطلاعات نشده است.

با تمام این اوصاف، به‌تازگی اطلاعات جدیدی البته نه از بازی بعدی، بلکه از کنسولی که قرار است این بازی به روی آن عرضه شود به‌دست آمده است. این اطلاعات جدید از لیست نیروهای درخواستی استودیو آوالانچ برای ساخت بازی جدیدشان که روی وب‌سایت رسمی این کمپانی قرار گرفته، به‌دست آمده است. طبق ادعای این کمپانی، آوالانچ در حال ساخت یک بازی برای کنسول‌های نسل بعدی است. حالا این کنسول می‌تواند پلی استیشن 5 باشد یا شاید هم ایکس باکس بعدی!

متن منتشر شده روی وب‌سایت آوالانچ که در آن به استخدام یک نفر به‌عنوان کارگردان فنی اشاره شده، به شرح زیر است:

کمپانی آوالانچ برای ساخت موتور بازی جهان‌باز نسل بعدی خود به‌دنبال یک برنامه‌نویس ارشد می‌گردد. به‌عنوان کارگردان فنی بخش چندنفره بازی، شما وظیفه طراحی و اجرای این بخش را تحت موتور Apex این کمپانی بر عهده خواهید داشت. این یک فرصت استثنایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با پیچیده‌ترین چالش‌های روز دنیای بازی‌سازی دست و پنجه نرم کنید. این فرصتی بسیار نادر برای کسانی است که قصد دارند نقش مهمی را در ساخت و توسعه یک بازی نسل بعدی بر عهده گیرند.

هرچند این تمام ماجرا نیست. این استودیو در جایی دیگر اعلامیه‌ای برای استخدام یک برنامه‌نویس ارشد منتشر کرده و در آن تاکید کرده که این استودیو در حال ساخت و توسعه بازی برای کنسول‌های فعلی و نیز کنسول‌های نسل بعد است.

آیا این بدین معنا خواهد بود که بازهم شاهد عرضه یک کنسول میان دوره‌ای از ایکس‌باکس خواهیم بود؟ به کار بردن عبارت «کنسول‌های فعلی و نیز کنسول‌های نسل بعد» از طرف این استودیو شاید زیاد هم جای تعجب نداشته باشد؛ چرا که همین چندی پیش بود که فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که کمپانی مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی‌ برای کنسول ایکس‌باکس بعدی خود است. از طرفی دیگر نیز طبق اعلام کمپانی سونی می‌دانیم که کنسول پلی‌‌استیشن 5 نیز قرار است روزی به بازار عرضه شود؛ هرچند نکته مهم در این میان، زمان عرضه این کنسول است!

آیا شما نیز از شنیدن نام کنسول‌های نسل بعد هیجان‌زده شده‌اید؟ نظرات خود را در این زمینه با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده