نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰

عکس‌العمل مثبت مردم از نمایش گیم‌پلی بازی Star Wars Battlefront

اگر بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی بازی Star Wars Battlefront هستید، برای شما خبرهای خوشحال‌کننده‌ای از این بازی و گیم‌پلی آن داریم که به دستان توانای استودیو دایس در دست تولید است. با زومجی و اطلاعات مثبتی از بازی Star Wars Battlefront همراه باشید.
طی مراسم که به صورت خصوصی برای اعضای خرده‌فروش گیم‌استاپ برگزار شده، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی Star Wars Battlefront به اعضای آن‌ها نشان داده شده است. ظاهرا اعضای گیم‌استاپ از چیزهایی که در گیم‌پلی بازی مشاهده کردند شگفت‌زده شدند و از دست‌پخت جدید دایس تعریف و تمجید کردند. پیتر موور، مدیرعامل کمپانی الکترونیک آرتز در حساب‌شخصی خود مبنی بر عکس‌العمل اعضای گیم‌اسپات گفت:
نمایش خوبی را با دوستان عزیزم در خرده‌فروش گیم‌استاپ پشت سر گذاشتیم. آن‌ها از نمایش گیم‌پلی بازی Star Wars Battlefront شگفت‌زده شدند.
با این خبر، احتمالا مدت زیادی طول نخواهد کشید که گیم‌پلی بازی Star Wars Battlefront برای تماشا در دسترس عموم قرار بگیرد . شاید E3 2015 برای اولین بار شاهد نمایش بازی باشیم و ما هم مانند اعضای گیم‌استاپ از تماشای چیزهایی که مشاهده خواهیم کرد شگفت‌زده شویم. در بازی Star Wars Battlefront قادر خواهید بود هم شخصیت‌های مثبت (شامل جمهوری قدیمی، شورشی‌ها و جمهوری) و هم شخصیت‌های منفی (جدایی‌طلب‌ها و امپراتوری) را کنترل کنید. بخش زیادی از داستان بازی در دنیای سه‌گانه‌ی اصلی فیلم اتفاق می‌افتد اما شامل اتفاقاتی از سه‌گانه‌ی دوم، مانند مبارزه‌ی ابتدایی فیلم «انتقام سیت» نیز است. Star Wars Battlefront یکی از نکات جالب  در مورد بخش داستانی بازی، ارتباط با نسخه‌ی هفتم فیلم است. با توجه به اطلاعات به دست آمده، اتفاقات اواخر داستان بازی به عنوان یک مقدمه برای فیلم «نیرو برمی‌خیزد» به شمار می‌رود و چون انتظار می‌رود Battlefront قبل از قسمت هفتم فیلم منتشر می‌شود، می‌توان تا حدودی به صحت این شایعه اطمینان داشت. در بخش چندنفره‌ی آنلاین، مبارزه‌هایی وجود خواهد داشت که بین فضا و زمین گسترش یا‌فته‌اند و بازیکن قادر است مبارزه‌ای که در فضا و به وسیله‌ی سفینه‌های فضایی شروع شده، به روی زمین بکشاند. اما شاید بزرگ‌ترین تغییری که نسبت به بازی‌های پیشین جنگ ستارگان صورت گرفته، سیستم قهرمان بازی باشد. در این سیستم با رسیدن به امتیاز مشخصی، می‌توانید با یکی از قهرمان‌های موجود در بازی در مبارزات شرکت کنید. جزئیات این سیستم  هنوز به طور کامل پیاده‌سازی نشده و سازندگان در حال طراحی مکانیزمی کاربردی برای این بخش هستند. Star Wars Battlefront اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع:‌ Playstation Lifestyle


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده