نویسنده: محمدرضا طلایی
// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۵

خالق بازی Final Fantasy از نفرت خود در مورد دنباله‌ها می‌گوید

سری بازی‌های Final Fantasy که یکی از ریشه‌دارترین و قدیمی‌ترین سری بازی‌های است، در عین حال نسخه‌های متعددی از آن نیز ساخته شده و از این لحاظ نیز شهره‌ی خاص و عام است. خالق این سری هیرونوبو ساکاگوچی که تا شماره‌ی ۹ بر روی ساخت این بازی مشغول بود از تنفر خود نسبت به دنباله‌ی بازی‌ها صحبت کرده است. در ادامه با زومجی  همراه باشید.
ساکاگوچی در صحبت‌های خو به این اشاره داشته که هر بازی باید چیز‌های جدیدی برای ارائه داشته باشد و تجربه‌ای نو برای مخاطب فراهم کند.
من به هیچ وجه دنباله‌ها را دوست ندارم و از آن‌ها متنفرم. به همین دلیل است که هر شماره از فاینال فانتزی سیستم و شخصیت‌های داستانی جدید و مخصوص به خود را داراست.
ساکاگوچی که استودیوی شخصی خود را با نام Mistwalker تاسیس کرده، سیاست استودیوی جدید را نیز بر همین اصل بنا کرده است.
هر بازی‌ای که ما می‌سازیم، نتیجه‌ی تمام تلاش ما و همه‌ی احتیاجات بازی است که فراهم کردیم و بعد از اتمام، آن را کنار خواهیم گذاشت و هیچ کدام را ادامه نخواهیم داد.
همان طور که می دانید بازی Final Fantasy XV برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس ‌وان منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه‌ی بازی هنوز مشخص نشده است.  در هفته‌های گذشته انتشار تصاویر جدید و ویدیوی ۴۳ دقیقه گیم پلی  این بازی را در زومجی پوشش داده بودیم. منبع: VG247  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده