// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

مدت بخش کمپین بازی Call of Duty: WWII مشخص شد

استودیو Sledgehammer در توییتر اعلام کرد که مدت زمان بخش داستانی بازی Call of Duty: WWII همانند بازی Advanced Warfare است.

زمان زیادی تا عرضه جهانی بازی Call of Duty: WWII نمانده است و در جریان اخبار بازی خواندیم که این‌بار سازندگان قصد دارند به ریشه این بازی برگردند؛ یعنی دوران جنگ‌ جهانی. خیلی از کاربران انتظار داشتند که در این بازی با حالت تک‌نفره‌ای مواجه شوند که در آن، ساختار یک بخش چندنفره نیز جای گرفته باشد. حال، اسکوفیلد از استودیو اسلج همر در توییتر این امر را تکذیب کرده است.

در توییتر، وی در گفتگویی با طرفداران در مورد مدت بخش تک نفره بازی Call of Duty: WWII توضیحاتی را ارائه کرد. وی گفت که این حالت چندان طولانی نیست و زمان مورد نیاز برای اتمام آن، همانند بازی Advanced Warfare خواهد بود. وی با نوشتن عبارت «بلندتر از نسخه قبلی» به سوال یکی از کاربران در رابطه با مدت زمان این بخش پاسخ داد. سازندگان همین عبارت را پیش‌تر در سال ۲۰۱۴ برای بازی Advanced Warfare نیز استفاده کرده بودند.

پیش‌تر سایت گیم‌اینفورمر حین مصاحبه‌ای که با توسعه‌دهندگان در استودیو اسلج‌همر داشت، اطلاعاتی از ویژگی‌های بخش کمپین بازی Call of Duty: WWII منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آنها را مطالعه کنید:

  • کاراکتر اصلی یعنی سرباز رونالد دنیلز، معروف به Red، حدود ۱۹ سال دارد که به تازگی کمپ آموزشی خود را به پایان رسانده است.
  • مکانیک گیم‌پلی بیشتر روی کار تیمی تمرکز دارد. تجهیزات شما نظیر بسته‌های کمک‌های اولیه و مهمات، به اندازه مورد نیاز در بازی در نظر گرفته شده و هم‌تیمی‌های شما این آیتم‌ها را برای شما مهیا می‌کنند.
  • ویژگی جدید Heroic Actions در قالب یک رویداد در بخش کمپین این بازی در نظر گرفته شده است. به طور مثال، شما باید سرباز و هم‌رزمی را که با علامت مشخص شده است، نجات دهید.
  • امکان بازی در قالب ارتش ایالات متحده، نیروهای ویژه بریتانیا و نیروهای مقاومت فرانسه تایید شده است. کاربران همچنین می‌توانند در نیروهای فرانسوی در قالب کاراکتر زن قرار بگیرند.
  • نماد‌های ارتش نازی نظیر Swastikas فقط در بخش کمپین وجود دارد و قرار است حسی دقیق و تجربه‌ای واقعی از جنگ جهانی را به کاربران القا کند.
  • برخی از مکان‌های تایید شده تا به حال شامل Normandy ،Operation Cobra ،Train و همچنین Marigny ،The Wolf’s Den ،Aachen (آلمان) و در انتها Hurtgen Forest و Hill 493 می‌شود.

در مقاله‌ای در زومجی می‌توانید به طور کامل اطلاعاتی را که تا به حال از بازی Call of Duty: WWII جمع‌آوری شده است، مطالعه کنید.

در خبر‌های دیگر، سازندگان از استودیو Sledgehammer تصاویری از این بازی منتشر کرده‌اند که قرار است کاربران را با حال‌و‌هوای بخش Nazi Zombie این بازی آشنا کند.

بازی Call of Duty: WW2 برای عرضه در تاریخ ۱۲ آبان‌ماه (۳ نوامبر) برنامه‌ریزی شده است و برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. اگر از طرفداران این مجموعه باشید حتما می‌دانید که در روزهای آتی نسخه بتای این بازی برای پی‌سی منتشر خواهد شد.

برای اطلاع از تریلر‌ و خبر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده